Hva betyr den siste setningen her egentlig? "Jeg selger den brukt til nypris fordi den kommer til å være verdt det om et par år" ?
Kanskje vedkommende bare er ærlig? Folk med små barn eller sære interesser kan få mange rare flekker på stolene sine.Av og til bør man skru av autokorrekt, alternativt bare legge til en "L".... Vis vedlegg 261441
Nja, det kan være et nyord for flekker hovedsaklig bestående av erter....Edit: ved nærmere ettertanke blir det vel ikke et ordentlig ord uansett hvordan man tolker det
Hva betyr den siste setningen her egentlig? "Jeg selger den brukt til nypris fordi den kommer til å være verdt det om et par år" ?
Og bare vent! Når den stiger til uante høyder kan man jo bare drømme om hva min bb41 vil være verd. Den er jo tross alt større!.Ikke til nypris, men over nypris (som er snaut 25 lapper nå). Tror aldri jeg har sett en BB36 gå til over nypris på bruktmarkedet.
Grusom klokke selges!
Grusom klokke | FINN torget
Selger en grusom og fæl klokke. Husker ikke historien bak engang, men tror den stammer en salgskonkurranse mange år bak i tid. Aner ikke hva den er verdt, antageligvis ingenting. Men kom gjerne med bud, skambud også. Sønnen min på 4 mistet den akkurat på gulvet, så festemekanismen gikk også i...www.finn.no
Tviler på at eier er på E klasseJeg sjekket klokkemarkedet i Stavanger her om dagen, og kom over en Mercedes- klokke til 13k. Som den nysgjerrige personen jeg er åpnet jeg annonsen..
Legg merke til at vedkommende angivelig skal ha betalt mer for klokken enn hva han skal ha for den. Dette la i hvert fall jeg merke til, og gjorde et raskt søk på det store nettet. Videre lar jeg samtalen mellom meg og annonsøren tale for seg. Jeg kan ta selvkritikk i min nokså direkte melding, men jeg vil hevde at motparten opptrådte en smule mer kritikkverdig
Hva er vinuskikker tro....?Tviler på at eier er på E klasse
Hva er vinuskikker tro....?
Med litt godvilje skjønte jeg nok det. Men med sånne klovner kjenner jeg at det kan skorte litt på godviljen skal du være rappkjefta mot noen så forventer jeg i det minste at vedkommende kostet på seg såpass med skole i ungdommen at han greier å skrive riktig.Vinuskikker er nok feilskrift for "vinduskikker", eller mer sannsynligvis "anuskikker". Veldig lokalt begrep, antakelig.
Han har gjort seg fortjent til ratingen sin;
Grusom klokke selges!
Grusom klokke | FINN torget
Selger en grusom og fæl klokke. Husker ikke historien bak engang, men tror den stammer en salgskonkurranse mange år bak i tid. Aner ikke hva den er verdt, antageligvis ingenting. Men kom gjerne med bud, skambud også. Sønnen min på 4 mistet den akkurat på gulvet, så festemekanismen gikk også i...www.finn.no
299’ for Daytona og 29’ for Bjerke-lakris. Markedspris og helt innafor. Værre med over en halv mill for 116509Over 300k for en Daytona? Det blir for dumt
299’ for Daytona og 29’ for Bjerke-lakris. Markedspris og helt innafor. Værre med over en halv mill for 116509
For ikke å snakke om prisøkning fra NOK 70,- til NOK 29.000,- for lakrisen!Hvis vi tar utgangspunkt i nyprisen har vel 116509 et påslag på 25%, men 116500 har noe sånt som 150% (sånn ca, jeg har ikke helt kontroll på nyprisene)
299’ for Daytona og 29’ for Bjerke-lakris. Markedspris og helt innafor. Værre med over en halv mill for 116509