Skjønner ikke at 116509 annonseres for godt over 500' når det ikke er evig ventetid.
Hvor lang ventetid snakker vi?
Skjønner ikke at 116509 annonseres for godt over 500' når det ikke er evig ventetid.
Tror jeg har over middels god historikk (et par klokker i året som også inkluderer Omega, Panerai, Patek, Cartier, Tudor), men heller ikke best. Jeg gikk ikke kjøpe Pepsi... Eneste måte å finne svar på er å sende en mail å "søke". Lykke tiltakk - er det m/ eller uten (god) kjøpshistorikk?
Men altså. Dette er jo åpenbart en invistorkuk som, relativt dårlig, prøver å skjule seg bak et «vurderes solgt»*SOLGT* Komplett Rolex Daytona - 116500 - Ubrukt - Norsk | FINN torget
Klokken som ikke trenger introduksjon? ROLEX DAYTONA - 116500 Vurderer slag av komplett Rolex Daytona kjøpt ny på Urmaker Bjerke rundt påska 2021. Klokken er ikke brukt eller tilpasset håndleddet. Her får du til og med lakrisen og posen som fulgte med ved kjøp! Kun rent salg er av...www.finn.no
Selges med Bjerke-lakrisen
Pust med magen og gå til neste annonse. Får han ikke solgt, brenner nok Mastercardet hans ganske hardt i lomma relativt snart, og ender nok opp med å spise nudler og laksis til dessertMen altså. Dette er jo åpenbart en invistorkuk som, relativt dårlig, prøver å skjule seg bak et «vurderes solgt»
Burde man ikke bare begynne å starte samtaler med disse i Finn-appen, screenshote det hele og sende til Bjerke? Det begynner å bli ganske pate(k)tisk med alt det der kundehistorikkpisset de hevder å holde så høyt.
Blir forbanna kjenner jeg.
Aaarg!
Jeg skal innrømme at det er litt artig at alt Bjerke stashet har blitt stilt opp og blitt en del av hele Rolex-pakken. Er den liksom ikke komplett lenger om ikke den grønne Bjerke posen eller pusseklutemballasjonen medfølger?Jeg hisser meg egentlig mest opp over den posisjonen Bjerke har tatt i dette elleville 2-håndsmarkedet. Å nærmest nekte folk å kjøpe klokker de har spart til, og ønsket deg, i mange år for så å snu seg rundt og selge samme klokken til en invistor med et smil og en boks lakris på kjøpet? Enkelt og greit dårlig stil.
Jeg har, enn så lenge, fått kjøpe de rolexene jeg vil over disk så dette er ikke en personlig torn i siden.
Men nok om det. Denne tråden handler jo morsomme Finn-annonser. Ikke grådige, herskesyke, bøller i luksusklokkemarkedet.
Rant over.
Iallefall ikke ekte om den ikke er norskJeg skal innrømme at det er litt artig at alt Bjerke stashet har blitt stilt opp og blitt en del av hele Rolex-pakken. Er den liksom ikke komplett lenger om ikke den grønne Bjerke posen eller pusseklutemballasjonen medfølger?
Vis vedlegg 262117
Dette er jo ikke akkurat noe særnorsk fenomen. Markedet er jo likt over hele verden. Jeg har sluttet å irritere meg/la meg overraske for lenge siden. Hvis noen synes det er innafor å betale flere hundre prosent mer istedet for å vente så la de nå gjøre det da.
@fredskijj , hvor faller blikket først
Haha den hvite lett gjennomsiktige toppen fikk jeg også i feeden i dag. Ny app i NSFW-mappa?