Klart du kan spørre og det forklarer jeg gjerne.
Modulen for betalende kunder eller "proffe" om du vil er ulik den du får opp som privat og vi jobber i et helt annet system enn det du gjør når du som privatperson er inne på Finn.
Det er ingen funksjon for å markere en vare som solgt i denne modulen. Mest sannsynlig fordi systemet er laget for firma som selger en vare som de har to hundre av, f.eks en leverandør av mobildeksler.
Derfor markerer vi våre varer som solgt ved å tydelig markere dem som solgt helt først i overskriften. I praksis blir dette nokså likt som om en privatkunde markerer varen sin solgt. De varene kommer også opp i søk og det eneste som viser at de er solgt er en lille gule "solgt" markeringen til Finn. *se bildet
Vis vedlegg 266542
Alle landets registrerte klokke-brukthandlere som bruker Finn har samme utfordring og vi løser problemet på våre ulike måter. Det er forøvrig ikke noen annonsekostnader å spare på dette.
Jeg har adressert dette og flere andre utfordringer, som f.eks. at der ikke finnes en meldingsfunksjon i proff modulen og at dermed all kommunikasjon med kunder styres inn på e-post eller at det ikke er mulig å legge inn "ønskes kjøpt" annonser fra proff modulen, med Finn i flere telefonmøter. Vi er lovet at de jobber med nye løsninger, men jeg frykter at det vil ta tid før vi har fått en løsning som fungerer bedre for både oss og deg.