S
Tror @Qwestern sikter til at hypen rundt Tudor har roet seg betraktelig ned og at de tidligere fantasiprisene på tudor har lagt seg ned på et spiselig nivå. Uten at jeg skal forskutere andres meninger naturligvisOk? Forklar gjerne
Enig med du. Er ikke så lenge siden f.eks 58 gikk for 3-5k over veiledende på brukten og invistorene stod i kø for å tjene noen tusenlapper. Da ADene plutselig fikk levert store kvanta nye, gikk etterspørselen ned og bruktprisene sank deretter. Dette så vi på spesielt 925 som ble forsøkt solgt over veiledende i noen uker før disse folkene skjønte at det var håpløst. Poff så var alle invistorene borte og flere av disse «sneakerstraderne» prøvde å redde skinnet sitt med luftslottpriser. Forhåpentligvis lekse lært men tviler sterkt. I dag meg bekjent fins det vel ikke en Tudor som selges over veiledende, heldigvisTror @Qwestern sikter til at hypen rundt Tudor har roet seg betraktelig ned og at de tidligere fantasiprisene på tudor har lagt seg ned på et spiselig nivå. Uten at jeg skal forskutere andres meninger naturligvis
Tror ikke det vil ha samme effekt om Rolex åpner lukene ettersom mange kjøper Rolex kun fordi de dessverre tror det gir høy status å gå rundt med en slik og vil derfor beholde. Etterspørselen vil derfor alltid være større da jeg aldri tror de kan levere nok til massene.Har en fantasi om at det samme skal skje med Rolex, men som sagt, det er en fantasi…
da det er lett omsettelig og kan få han ut av en knipe.
Dette er vel noe som i praksis vil gjelde de aller færreste. Virker som om mange innbiller seg at de skal reddes fra et geriljaangrep i Mosambik ved å presentere sin Hulk for den lokale stammelederen, men i realiteten er det større sjanse for at klokka ryker hvis du lar hånda henge for lenge over gjerdet på uteserveringen på Hard Rock på Karl Johan.
Lett omsettelige gjenstander kan få deg ut en knipe enten økonomisk knipe eller en annen knipe. En i min familie ble kidnappet/fanget på flyplassen i Afrika. De ønsket hans Nikon kamera og det han hadde av Amerikanske dollar. Når han ga fra seg det, satt han fanget i 10- timer før de slapp han ut. Hadde han hatt en Rolex så hadde nok ikke kameraet vært så viktig. Kan banne på at en Gerilja leder vet hva en Rolex er og hva som er mest verdt av livet ditt eller klokka di. Han kan nemlig selge klokka, men hva gjør han med deg…Dette er vel noe som i praksis vil gjelde de aller færreste. Virker som om mange innbiller seg at de skal reddes fra et geriljaangrep i Mosambik ved å presentere sin Hulk for den lokale stammelederen.
Kan banne på at en Gerilja leder vet hva en Rolex er og hva som er mest verdt av livet ditt eller klokka di. Han kan nemlig selge klokka, men hva gjør han med deg…
Kan banne på at en Gerilja leder vet hva en Rolex er og hva som er mest verdt av livet ditt eller klokka di. Han kan nemlig selge klokka, men hva gjør han med deg…
Kunne ikke vært mer enig! Men dessverre er det mange i norge som har høy kredittkortgjeld og et skyhøyt forbruk. Dessverre så er det også veldig mange med mindrehets komplekser og sjalusi. Jeg mener at misunnelse gjør folk syke.Og hvis man må selge klokka si fordi vaskemaskinen ryker var kanskje ikke Rolex det rette valget til å begynne med.
Å gå rundt i Adidas sokker, Levis bukser, Nike-sko, Tommy Hilfiger genser, iPhone, ….. …….øker definitivt risikoen for å bli ranet/fanget.
Er det ikke nettopp disse folka, oppsattÅ gå rundt i Adidas sokker, Levis bukser, Nike-sko, Tommy Hilfiger genser, iPhone, LV-vesker, Rolex osv øker definitivt risikoen for å bli ranet/fanget.
Å gå rundt i Adidas sokker,
Ja jøss. Har du på deg en Aksel Lund Svindal boxer også så blir du nok ribba til skinnet .Adidas sokker til 3 par for 79? Blir man ranet for sånt?