Perilei
Støttemedlem
Kan byttes mot Stål Rolex + penger min vei.
Girard Perregaux Laureato 42mm
Nydelig Girard Perregaux Laureato 42mm til salgs. Klokken er komplett og kommer med alt som den ble levert med ny. Kjøpt i utlandet i 2019 av første eier. Jeg har dessverre ikke kjennskap til mva-histo- rikken. Klokken er blitt brukt i rotasjon med andre ur, aldri blitt polert! Klokken kommer...www.finn.no
Den lå til 140k, som vel er over nypris (?). Selv med ukjent mva.hva er feil her?
mulig det er kjempeåpenlyst og jeg er blind
Den lå til 140k, som vel er over nypris (?). Selv med ukjent mva.
Finner ingen prisinfo om GP i Norge, bare at det kun er Thune i Stortingsgaten som fører det.
Den koster hvertfall 15.800$ retail i USA, som er 139.500 NOK.
GP er et kult merke det, men å forvente at den holder verdien sin SÅ godt er litt optimistisk?
Da henger jeg med, han har tydeligvis fått input på det siden han har fjernet prisen.
-han sier han har bud på 120-125...
Om noen har en til en fornuftig pris så kjøper jeg den gjerne
Samme klokke, samme forhandler, samme år, samme service-år. Skal mye til hvis det ikke er samme klokke.Rolex Datejust 36 - Urmaker Bjerke
Rolex-klokker er laget av nøye utvalgte materialer og satt sammen med fokus på hver eneste lille detalj. Alle deler i en Rolex er designet, utviklet og produsert etter aller høyeste standard. Datejust skapte bølger da den kom i 1945, som den første klokken med datofunksjon som skiftet ved...www.urmaker-bjerke.no
Rolex Datejust 36 116233. Norskkjøpt og komplett
Selger et svært velholdt eksemplar av en Rolex Datejust 116233 med den nydelige superjubilee lenken. Denne modellen er ikke lenger i produksjon, og den elegante lenken er ikke tilgjengelig på nyere Rolex modeller. En må over på Day Date for samme elegante låsemekanisme. Uret er kjøpt nytt hos...www.finn.no
Samme klokke? Noen som vet? Den fra Bjerke Pre-Owned ble ihvertfall solgt enten forrige eller denne uken.
Vis vedlegg 275907Ny Rolex Submariner 2021
Helt ny uåpnet 2021 Rolex Submariner 124060, Har ikke tatt den ut av esken, hentet i butikk i dag. Kommer med eske, dokumenter og kvittering. Foretrekker personlig overlevering i Oslo eller Horten.www.finn.no
Rett ut på Finn med et lite påslag..
Samme klokke, samme forhandler, samme år, samme service-år. Skal mye til hvis det ikke er samme klokke.
Vis vedlegg 275907Ny Rolex Submariner 2021
Helt ny uåpnet 2021 Rolex Submariner 124060, Har ikke tatt den ut av esken, hentet i butikk i dag. Kommer med eske, dokumenter og kvittering. Foretrekker personlig overlevering i Oslo eller Horten.www.finn.no
Rett ut på Finn med et lite påslag..
Ikke i min definisjon Artige annonsetekster, uvanlige klokker osv er nærmere.Men er det et gullkorn?
@havarduf Frister å finne ut hvem vedkommende er og sende mail til BjerkeDette er rett og slett tragisk fra ende til annen.
Må helt ærlig si at dette går ut over klokkeinteressen...... Fokuset er på helt feil plass. Ødeleggende.