Jeg heller mot at han har hatt en hard dag i gruven….Brukt ca.10 timer og fremstår som strøken....da snakker vi harde 10 timer. Har klokker jeg gått med i over 1000 timer som ser mer strøken ut enn det der!
Vis vedlegg 277235
Vis vedlegg 277236
Jeg heller mot at han har hatt en hard dag i gruven….Brukt ca.10 timer og fremstår som strøken....da snakker vi harde 10 timer. Har klokker jeg gått med i over 1000 timer som ser mer strøken ut enn det der!
Vis vedlegg 277235
Vis vedlegg 277236
Ikke klokkerelatert, men likevel…vær så snill å si at dette er en (dårlig) spøk!
Coca Cola i (Glass) m/Historie
Denne glassflasken har en historie med seg der denne ble kjøpt rundt (26.12.2004). Denne dagen er spesiell etter som at jordskjelvet og tsunamien i indiahavet skjedde på same tidspunkt! Kan sendes og vil bli sikkret godt i pakken! Strømregningen er høy til dagers...www.finn.no
Dette er noe av det mest smakløse jeg har sett på lang tid. Merkelig at denne har gått gjennom kontrollen på finn.Ikke klokkerelatert, men likevel…vær så snill å si at dette er en (dårlig) spøk!
Coca Cola i (Glass) m/Historie
Denne glassflasken har en historie med seg der denne ble kjøpt rundt (26.12.2004). Denne dagen er spesiell etter som at jordskjelvet og tsunamien i indiahavet skjedde på same tidspunkt! Kan sendes og vil bli sikkret godt i pakken! Strømregningen er høy til dagers...www.finn.no
Hvorfor søker du på arkitekttegnet sjokolade? Noe nytt sexy klokkeprosjekt jeg kan følge?Jada!!
~~ Arkitekt tegnet sjokolade Lohengrin 40 stk i uåpnet eske!!~~
Trykk"vis mer" for all info. Høystbydende 4000.-+frakt 149.- Jeg visste ikke at denne sjokoladen faktisk var arkitekttegnet. Fant litt info på nett som jeg deler med dere. Selve esken med 40 stk Lohengrin i, har vært lagret kjølig og esken er uåpnet, se bilder. Sjokoladen har blitt et yndig...www.finn.no
(1/6)
1 har lagt til som favoritt
~~ Arkitekt tegnet sjokolade Lohengrin 40 stk i uåpnet eske!!~~
Til salgs
Trykk"vis mer" for all info. Høystbydende 4000.-+frakt 149.- Jeg visste ikke at denne sjokoladen faktisk var arkitekttegnet. Fant litt info på nett som jeg deler med dere. Selve esken med 40 stk Lohengrin i, har vært lagret kjølig og esken er uåpnet, se bilder. Sjokoladen har blitt et yndig samleobjekt til å ha b.l.a i sitt glass skap. Den lages ikke lenger. Sjeldent en spiser disse dyrebare skattene lenger nå fordi de selges ikke mer. Vurderer salg av esken om det kommer et godt bud. Lohengrin er en sjokolade som ble lansert i 1911, i forbindelse med oppsetningen av Wagner-operaen Lohengrin på Nationaltheatret.
Jeg så den først av ny eier til 60k, men sikkert fått mange skambud så da må man ha margin slik som @Jørgen sier.Lurer av og til på hva som skjer i hue på enkelte inviiiiistorer. Et TS medlem hadde denne ute for salg i en evighet, med siste pris-bump på kr 55.000.- for en ukes tid siden. Hvordan tenker en som mener uret etter et eierskifte, plutselig er salgbart for kr 70.000.- Synd at slike parasitter er der ute og forsurer klokke-gleden.
Vis vedlegg 278319
Lurer av og til på hva som skjer i hue på enkelte inviiiiistorer. Et TS medlem hadde denne ute for salg i en evighet, med siste pris-bump på kr 55.000.- for en ukes tid siden. Hvordan tenker en som mener uret etter et eierskifte, plutselig er salgbart for kr 70.000.- Synd at slike parasitter er der ute og forsurer klokke-gleden.
Vis vedlegg 278319