Gullkorn fra Finn.no

580CA046-1DA8-4BF7-B861-22C747DCFCB0.jpeg


 
hvorfor er Finn selgere så utrolig sympatiske?, denne er ingen versting, men typisk »klokkeselger på finn som selger et eller annet som vekker den usympatiske kødden i deg»
Hvem i helsike er interessert i å inngå en handel med den dusten her som bruker første avsnitt i annonsen på å skremme kunder


Denne klassikeren vurderes solgt om prisen er rett! Det er ingen poeng og komme med lave bud. Jeg solgte lik klokke som var ny servet og komplett for 32000,- Disse øker bare for hver dag som går, spesielt etter Omega sin pris oppgang. Billigste jeg fant på chrono24 var 26500,- pluss mva. Denne er komplett, men uten service. Det ligger også en på Finn til 35000,- som har hatt service i 2019, men det står ingen ting om papirer eller boks. Antar da at dette ikke følger med.
 
Vis vedlegg 280313

Wow! Den fikk jeg lyst på! Tenk å ringe på døren til min plagsomme og senile nabo midt på natten iført denne og si at det har skjedd en ulykke:ROFLMAO: (hun har som vane å ringe på hos oss nattestid)
 
hvorfor er Finn selgere så utrolig sympatiske?, denne er ingen versting, men typisk »klokkeselger på finn som selger et eller annet som vekker den usympatiske kødden i deg»
Hvem i helsike er interessert i å inngå en handel med den dusten her som bruker første avsnitt i annonsen på å skremme kunder


Denne klassikeren vurderes solgt om prisen er rett! Det er ingen poeng og komme med lave bud. Jeg solgte lik klokke som var ny servet og komplett for 32000,- Disse øker bare for hver dag som går, spesielt etter Omega sin pris oppgang. Billigste jeg fant på chrono24 var 26500,- pluss mva. Denne er komplett, men uten service. Det ligger også en på Finn til 35000,- som har hatt service i 2019, men det står ingen ting om papirer eller boks. Antar da at dette ikke følger med.

Detter vel samme karen som pleier å legge ut et innlegg på klokkeriet om hvor fantastisk klokken er, for så å legge den rett ut for salg.
 
hvorfor er Finn selgere så utrolig sympatiske?, denne er ingen versting, men typisk »klokkeselger på finn som selger et eller annet som vekker den usympatiske kødden i deg»
Hvem i helsike er interessert i å inngå en handel med den dusten her som bruker første avsnitt i annonsen på å skremme kunder


Denne klassikeren vurderes solgt om prisen er rett! Det er ingen poeng og komme med lave bud. Jeg solgte lik klokke som var ny servet og komplett for 32000,- Disse øker bare for hver dag som går, spesielt etter Omega sin pris oppgang. Billigste jeg fant på chrono24 var 26500,- pluss mva. Denne er komplett, men uten service. Det ligger også en på Finn til 35000,- som har hatt service i 2019, men det står ingen ting om papirer eller boks. Antar da at dette ikke følger med.

«Billigste går for x antall kroner pluss mva» er så lei den logikken der. Men hensyn til verdi, så funker det IKKE sånn
 
25% mva er nok et ukjent begrep, tror ikke en kynisk invistor ser verdien av mva, skatt og andre plagsomme samfunnsbidrag.
 
Vil en takst som legger til grunn en kosmetisk tilstand på 3/6 samsvare med selgers beskrivelse om at klokken er pent brukt?

Videre synes jeg denne kvalifiserer selger til prisen «dagens optimist».
 
"Dette er en komplett klokke, kjøpt opprinnelig i utlandet, men senere solgt gjennom urverket.no".

Selger urverket brukte klokker eller har han ikke forstått gråmarked.
 
  • Liker
Reaksjoner: mr_frodo
Vil en takst som legger til grunn en kosmetisk tilstand på 3/6 samsvare med selgers beskrivelse om at klokken er pent brukt?

Videre synes jeg denne kvalifiserer selger til prisen «dagens optimist».

Det står på papiret selger henviser til at 3/6 = Tilfredsstillende tilstand, pent brukt. Selger slenger på veldig for siden dette er råleks:LOL:
 
  • Liker
  • Haha
Reaksjoner: Jonjon og mr_frodo