hvorfor er Finn selgere så utrolig sympatiske?, denne er ingen versting, men typisk »klokkeselger på finn som selger et eller annet som vekker den usympatiske kødden i deg»
Hvem i helsike er interessert i å inngå en handel med den dusten her som bruker første avsnitt i annonsen på å skremme kunder
Senker prisen og lar denne ligge et par dager til før jeg takker ja til et stående tilbud. Jeg solgte lik klokke som var ny servet og komplett for 32000,- For 5 uker siden. Billigste jeg fant på chrono24 var 26500,- pluss mva. Denne er komplett, men uten service. Det ligger også en på Finn til...
www.finn.no
Denne klassikeren vurderes solgt om prisen er rett! Det er ingen poeng og komme med lave bud. Jeg solgte lik klokke som var ny servet og komplett for 32000,- Disse øker bare for hver dag som går, spesielt etter Omega sin pris oppgang. Billigste jeg fant på chrono24 var 26500,- pluss mva. Denne er komplett, men uten service. Det ligger også en på Finn til 35000,- som har hatt service i 2019, men det står ingen ting om papirer eller boks. Antar da at dette ikke følger med.