Qwestern
Støttemedlem
Hehe, jeg gleder meg til førstemann går virkelig ned med skuta
Blir vel da en ny invistiringstråd med spørsmål om hva som bør "hentes ut" for å få betalt MasterCardet på forrige tap
Hehe, jeg gleder meg til førstemann går virkelig ned med skuta
Du ser det på kvitteringen. Totalprisen er 131 200. Han har betalt 107 584kr fordelt på tre kort, og de siste 23 616kr er ført som Tax Free.
Invistoren har har allerede prutet den ned 5000 det er nesten fristende å sende han en melding på finn.no og forklare han at det er stålmodellene som er i vinden for tiden og at TT nok ikke er den gullgruven han så for seg når han makset ut kredittkortet sittHehe, jeg gleder meg til førstemann går virkelig ned med skuta
Blir vel da en ny invistiringstråd med spørsmål om hva som bør "hentes ut" for å få betalt MasterCardet på forrige tap
Invistoren har har allerede prutet den ned 5000 det er nesten fristende å sende han en melding på finn.no og forklare han at det er stålmodellene som er i vinden for tiden og at TT nok ikke er den gullgruven han så for seg når han makset ut kredittkortet sitt
Det er en sjarmerende tanke, men sånn som klimaet er i bruktmarkedet om dagen er jeg redd galoppen bare fortsetter. Men det skal bli interessant å se hva som skjer.Veldig spent på PP-kjøret og bruktprisene der når de nå snart økes på noen modeller. Se på den 5711 som ble lagt ut i dag. Tror det er et desperasjonssalg før prisene økes. Funfact er at second hand PP-prisene ikke er der det sies å være i realiteten. PP blir normalt solgt innad i en liten gruppe som gjerne smører på litt verdimessig for å opprettholde verdien senere til egen gunst. Når AD-prisene nå blir justert opp, reduseres antallet på listene da "invistorene" ikke lenger vil tjene penger og bruktprisene således faller. Det er det jeg tror og håper vil skje
Brukt PP til (under)veiledende for president!
I realiteten er prisene ikke så verst, men dyrt stål uansett jaDet er en sjarmerende tanke, men sånn som klimaet er i bruktmarkedet om dagen er jeg redd galoppen bare fortsetter. Men det skal bli interessant å se hva som skjer.
Personlig synes jeg PP er et pent ur men prisene er jo helt hinsides IMO.
Ja, jeg mente generelt for denne modellen. Til å være et stålur med få komplikasjoner er den svindyr! Men den er pen daI realiteten er prisene ikke så verst, men dyrt stål uansett ja
Joda, pen er den sikkert fortsatt. Var litt på jakt etter den før, men denne invistingsklanen har ødelagt mye av klokkegleden for min del når det kommer til PP/Rolex. Har rett og slett mistet lysten og begynt å se i retning av VC/ALS/Breguet som neste kjøp Mye mer spennende fra disse aktørene i min bokJa, jeg mente generelt for denne modellen. Til å være et stålur med få komplikasjoner er den svindyr! Men den er pen da
Skulle til å poste denne. Er ikke ofte jeg unner folk vondt, men håper selger her går på en skikkelig smell. Hvis du først skal prøve deg på en slik frekkis, kanskje en ide å skrive litt mer enn 10 ord i annonsen...
Det at det ligger en 5711R ute til 385' viser jo virkelig hvor absurd dyrt stål det er...I realiteten er prisene ikke så verst, men dyrt stål uansett ja
Viktig å ikke forveksle prisantydning og hva de faktisk går for. Lov for selger å tro på julenissen selv om jeg er redd for at vedkommende kan være litt gammel for det. #invistiringirDet at det ligger en 5711R ute til 385' viser jo virkelig hvor absurd dyrt stål det er...
Veldig spent på PP-kjøret og bruktprisene der når de nå snart økes på noen modeller. Se på den 5711 som ble lagt ut i dag. Tror det er et desperasjonssalg før prisene økes. Funfact er at second hand PP-prisene ikke er der det sies å være i realiteten. PP blir normalt solgt innad i en liten gruppe som gjerne smører på litt verdimessig for å opprettholde verdien senere til egen gunst. Når AD-prisene nå blir justert opp, reduseres antallet på listene da "invistorene" ikke lenger vil tjene penger og bruktprisene således faller. Det er det jeg tror og håper vil skje
Brukt PP til (under)veiledende for president!
Tim Mosso er helt enig, se fra 50:13Joda, pen er den sikkert fortsatt. Var litt på jakt etter den før, men denne invistingsklanen har ødelagt mye av klokkegleden for min del når det kommer til PP/Rolex. Har rett og slett mistet lysten og begynt å se i retning av VC/ALS/Breguet som neste kjøp Mye mer spennende fra disse aktørene i min bok
Tatt ut av AD. Altså er den kun luftet?
Vis vedlegg 80650
Ja, er jo egentlig helt sykehus å i det hele tatt vurdere en 5711 til den prisen. Om hele poenget med å ha en slik klokke er å flashe for kollegaer/kompiser, så vær så god. Men det har ingenting med klokkeglede å gjøre. Er jo så sinnsykt mye rått i den prisklassen å velge mellom, bare se på ALS. Blir litt som å velge en Ferrari med Moskvitch motor, kontra å kjøpe en komplett Ferrari.Tim Mosso er helt enig, se fra 50:13
HahahahaFerrari med Moskvitch motor, kontra å kjøpe en komplett Ferrari
De gikk jo på rødsprit ogHahahaha
Somebody call the firedepartment, because we got a burn
Han hadde vunnet ol-gull i alle grenerVis vedlegg 80684
Vis vedlegg 80685
Samme invistor som prøvde seg på 125k for en TT-sub tidligere i dag. Les teksten i annonsen...kjære vene, det grenser til vanvidd. Er det tillatt iht Norsk lov å være så full av dritt??? Jeg vet ikke om jeg skal le eller grine lenger...