U
Uregistrert bruker 2159
Guest
Gullkorn fra klokkeriet etter å ha lagt ut en WTB, vet ikke om jeg skal le eller bli oppgitt:
Sikkert bare et kontaktsøkende nettroll som sitter med en gigantisk MasterCard regning og har funnet en ny måte å hisse på seg folk.
Og hvem her inne har svart med denne rett og slett fantastiske annonsen? Jeg ler meg skakk
Vis vedlegg 80805
Og hvem her inne har svart med denne rett og slett fantastiske annonsen? Jeg ler meg skakk
Vis vedlegg 80805
"Claspen har aldri vært åpnet i mitt eie". Kva er då poenget? #invistering? Dette sorterar under samme fane som brukte klokker med plast på. Det er i mitt hovud like teit som å steike Grandiosa utan å unboxe den først.
Vis vedlegg 80927
Er ikke det upraktisk, med en klokke til 52k? Vil vel lett la seg stjele?
Ryktene sier at Latter snart er konkurs grunnet finn.no. Får like mye morro i sofaen joVis vedlegg 80927
Er ikke det upraktisk, med en klokke til 52k? Vil vel lett la seg stjele?
Leste i en annonsene hans at han ikke bryr seg stort om det som skrives i ulike forum om prisingen av klokkene hans. Vet ikke om det var denne, noe som forsåvidt er det samme. Poenget mitt er at TS er vel eneste klokkeforumet i Norge. Klokkeriet er vel bare en simpel FB side?