Lykke til i Union-området!Jeg diskuterer kun pris i lufta, så denne er dessverre uaktuell for meg. Dog, så frister selvsagt bytte av spøkene. Det er god stemning!
Lykke til i Union-området!Jeg diskuterer kun pris i lufta, så denne er dessverre uaktuell for meg. Dog, så frister selvsagt bytte av spøkene. Det er god stemning!
Digger denne !Se der ja Det er min annonse, og jeg har allerede mottatt en rekke trusler og massevis av voksenkjeft i innboksen, men også noen støtteerklæringer. Ellers så er jo innholdet i annonsen korrekt, inkludert hvor mye jeg ville betalt for en brukt Rolex
Tilstand | Brukt |
---|
Vis vedlegg 301255
Legg til favoritt
1 har lagt til som favoritt
Rolex Submariner No Date leies ut
Til salgs
7 000 kr
Leier ut min Rolex Submariner no date 14060M.
Send henvendelse på finn dersom du er interessert.
Torget Klær, kosmetikk og tilbehør Klokker og ur
Tilstand Brukt
Her kommer gribbene....
Vis vedlegg 301524
EDIT: Gribb, Gribb! Solgt etter ca. ti min. Regner med å se ny annonse på finn med samme klokke allerede i kveld da den ikke passet håndleddet, andre prioriteringer, i rotasjon med andre ur, tatt/hentet ut, selges med tungt hjerte osv. osv...
Fant ikke annonsen, men dette lukter lureri…
Samme selger. Samme bilde med samme klokke på bildet. Forskjellig klokke i beskrivelsen. Litt snodig.Vis vedlegg 303326
Klokken er jo fra 2022 i årRolex Datejust 31 Norsk Kjøpt Mars 2022 | FINN torget
Hei! Selger en ekstremt lite brukt i mint condition Rolex Datejust 31mm med fluted bezel, jubilee og black roman dial kjøpt på Urmaker Bjerke fra mars 2022. Når klokken er kjøpt i Norge så er MVA betalt. Klokken selges komplett med kvittering og jeg er den eneste eieren klokken har hatt...www.finn.no
Fødselsattest og bilde fra konfirmasjon skal oversendes før møte.
For ikke å snakke om den hyperettertraktede 31mm-størrelsen. Kjennere vet at dette er det nye hotte for den metroseksuelle invistor.Klokken er jo fra 2022 i år
Visste ikke at de var så poppis så takk for info. Har sett at størrelsene de siste årene har gått nedover, så det er godt å vite at det er 31mm som er gullstandarden nåFor ikke å snakke om den hyperettertaktede 31mm-størrelsen. Kjennere vet at dette er det nye hotte for den metroseksuelle invistor.