GrimReaper
Støttemedlem
Ikke helt innafor å selge en 116900 og låne bilde fra nettet av en 126900?
Dette er noe av det beste jeg har lest! For en legende!! Det må jo være en her inneLinky link link
Denne var bra Endelig en med litt humor
Dette er så spot on som det kan få blitt:
Det følger med to ekstra ledd (dvs alle som fulgte med klokken som ny, inkludert de to jeg tok av for å tilpasse til mitt håndledd)
Rolex Submariner 116610LN - Kupp/unik mulighet
Vurderer å selge min Rolex Submariner 116610LN fra 2019 Desto viktigere er det kanskje å finne ut av om det fremdeles virkelig er folk som betaler langt over nypris for brukte masseproduserte stålklokker. Kommer her til å benytte meg av de samme frasene som alle de eminente investorene og...www.finn.no
Linky link link
Denne var bra Endelig en med litt humor
Dette er så spot on som det kan få blitt:
Det følger med to ekstra ledd (dvs alle som fulgte med klokken som ny, inkludert de to jeg tok av for å tilpasse til mitt håndledd)
Rolex Submariner 116610LN - Kupp/unik mulighet
Vurderer å selge min Rolex Submariner 116610LN fra 2019 Desto viktigere er det kanskje å finne ut av om det fremdeles virkelig er folk som betaler langt over nypris for brukte masseproduserte stålklokker. Kommer her til å benytte meg av de samme frasene som alle de eminente investorene og...www.finn.no
Ingen trussel om at denne beholdes i 50 år hvis ikke solgt innen fredag? Amatør.
Takk for tips om ytterligere innhold i annonsen. Jeg har oppdatert den nå.Svakt… glemt å forbeholde seg retten til å trekke annonsen også. Juridisk fallgruve det der
Takk for tips om ytterligere innhold i annonsen. Jeg har oppdatert den nå.
Takk for tips om ytterligere innhold i annonsen. Jeg har oppdatert den nå.
.... hei hei hei... det skriver faktisk jeg i min annonseJeg ville også nevnt at det er ukjent servicehistorikk, men uret holder tiden godt og derfor ikke trenger service.
Jeg ville også nevnt at det er ukjent servicehistorikk, men uret holder tiden godt og derfor ikke trenger service.
q-tip on o-ringVært inne til trykktest og rens.
Hva betyr rens, egentlig?
Må ikke glemme at den selges for bekjent som omtrent halvparten av klokkene på klukkeriet siste tiden.Takk for tips om ytterligere innhold i annonsen. Jeg har oppdatert den nå.