Ban
Støttemedlem
- Medlem
- 16. sep. 2013
Et nærliggende begrep [til funkis] er råfunkis, en særlig kraftfull form for funkis. Begrepet er av og til brukt om arkitekturstilen brutalisme. Begrepet er brukt både som negativ og positiv karakteristikk.BRUTAL FUNKIS I FJÆRA. 3 etg med nytelse i et smarthus. Takterrasse med jacuzzi
# Vannbåren varme med jordvarmepumpe (borehull)# 3 etasjer med uteplasser i alle retninger. Sjøutsikt fra alle etasjene# 4 soverom og 3 bad fordelt ovwww.finn.no
Og der ble det satt en ny standard for bildebeskrivelser i en boligannonse.
Hva med 30K for en måned da? Da er du keen på sub daHvis noen er villig til å betale 2000 kroner for å låne en sub for en time så må de ha øyeblikkelig hjelp tenker jeg.
Altså, verdens eldste yrke lever jo i beste velgående, og der er vel raten 2000kr for ‘klar, ferdig feeeehrdig’. Begge kjøpere trenger like mye hjelp imho.Hvis noen er villig til å betale 2000 kroner for å låne en sub for en time så må de ha øyeblikkelig hjelp tenker jeg.
Altså, verdens eldste yrke lever jo i beste velgående, og der er vel raten 2000kr for ‘klar, ferdig feeeehrdig’.
Litt spesielt at du vet dette...
Visste det jeg også - turte bare ikke skrive detLitt spesielt at du vet dette...
Litt spesielt at du vet dette...
'
Godt med sigaretter
Ikke det gulleste av gullkorn, men alltid finurlig når du må selge pga andre prioriteringer men bytte (oppover) er aktuelt
Vis vedlegg 307588
Forøvrig interessant hvor mange som tydeligvis oppbevarer klokkene sine i bankbokser