Johnsigans
Støttemedlem
Mulig jeg er gammel og grå, men jeg finner det rart å bruke emojis i en salgsannonse. Likte osten da.
Omega Military 1920’s | FINN torget
Omega watch from 1920‘s. This model was produced between 1920 and 1930. It’s original, renovated and fixed into a new case with glass on both sides. It was renovated 2 years ago, never used after that so it’s new. It’s beautiful and very impressive, the case diameter 48 mm, 22 mm thick...www.finn.no
Denne klokken skal visstnok være fra 1920-tallet. Virkelig imponert over at flere eiere har klart å ta så godt vare på klokken. Klokker med diameter på 48mm var vel heller ikke hverdagskost på denne tiden.
Nå skal det sies at det står It’s original, renovated and fixed into a new case.
Uret har i praksis kun hatt en eier bortsett fra de to som eide det før nåværende eier.
-I tillegg er det jo litt eiendomsmeglerschwung over det å kalle det en fantastisk lekker historie at uret i sin tid ble kjøpt som gave til en fyr som la det i safen inntil datteren solgte det til en annen fyr som så solgte det til dagens første eier. Tenk det!
Greit mange ORIGINALE gullkorn derUret har i praksis kun hatt en eier bortsett fra de to som eide det før nåværende eier.
Rolex Datejust 16013 servet i slutten av okt 2020 med lekker historie! | FINN torget
Rolex datejust 16013 med en fantastisk historie! Full service 20.09.2020. Papirer på service følger med og vises i annonsen. Servicen ble utført i Trondheim av urmaker Lian som har rolexagenturet i Trondheim by. Klokken kommer komplett med original boks, originalt salgssertifikat og original...www.finn.no
Usikker. Men mer ettertraktet enn en ny claps tatt ut fra Håkon Lian er det vanskelig å forestille seg at noe kan være."Urverk er det ettertraktede 3035"
Ok, nå er jeg ikke noe rolex-savant, men er det noe spesielt ettertraktet ved 3035?
3035 er definisjonen på selve traktorurverket til Rolex, så veldig ettertraktet er det ikke."Urverk er det ettertraktede 3035"
Ok, nå er jeg ikke noe rolex-savant, men er det noe spesielt ettertraktet ved 3035?
"Ring for en hyggelig klokkeprat", er dette en åpen invitasjon? Jeg kunne godt tenkt meg å diskutere litt om Seikos nye GMT-er.Uret har i praksis kun hatt en eier bortsett fra de to som eide det før nåværende eier.
Rolex Datejust 16013 servet i slutten av okt 2020 med lekker historie! | FINN torget
Rolex datejust 16013 med en fantastisk historie! Full service 20.09.2020. Papirer på service følger med og vises i annonsen. Servicen ble utført i Trondheim av urmaker Lian som har rolexagenturet i Trondheim by. Klokken kommer komplett med original boks, originalt salgssertifikat og original...www.finn.no
BRUTAL FUNKIS I FJÆRA. 3 etg med nytelse i et smarthus. Takterrasse med jacuzzi
# Vannbåren varme med jordvarmepumpe (borehull)# 3 etasjer med uteplasser i alle retninger. Sjøutsikt fra alle etasjene# 4 soverom og 3 bad fordelt ovwww.finn.no
Og der ble det satt en ny standard for bildebeskrivelser i en boligannonse.
BRUTAL FUNKIS I FJÆRA. 3 etg med nytelse i et smarthus. Takterrasse med jacuzzi
# Vannbåren varme med jordvarmepumpe (borehull)# 3 etasjer med uteplasser i alle retninger. Sjøutsikt fra alle etasjene# 4 soverom og 3 bad fordelt ovwww.finn.no
Alle andre meglere som prøver å gjøre en god jobb takker slike for å trykke oss ned i søla igjen. Godt jobbet Simen Smith Ringdal fra DNB Eiendom, tusen takk!
Er nok den alt for trange dressbuksa som «tok han litt i skrittet», som gjorde han i overkant prosaisk.BRUTAL FUNKIS I FJÆRA. 3 etg med nytelse i et smarthus. Takterrasse med jacuzzi
Ja, folk er dødsbra til å skjære alle over en kam Fair enough, men lukeprosessen er fortsatt ikke på stell ser jeg-Det er litt som en kompis av meg liker å si - "Jeg synes det er veldig urettferdig at folk bare skjærer oss meglere over én kam. 99% råtne epler gir ALLE et dårlig rykte, liksom..."