GrimReaper
Støttemedlem
Jeg definerer ikke et forum som et sosialt medie. Det er i såfall det eneste jeg frekventerer.TS er vel et sosialt medie?
Men FB, Snapchat, tik tok, Instagram o.l. greier jeg meg fint uten.
Jeg definerer ikke et forum som et sosialt medie. Det er i såfall det eneste jeg frekventerer.TS er vel et sosialt medie?
Forumets «Dagens klokke» er vel Instagram og «Dagens hund» er Facebook mens «Humortråden» er Tik tok, tror jeg.Jeg definerer ikke et forum som et sosialt medie. Det er i såfall det eneste jeg frekventerer.
Vær en sånn kjiping som meg! Jeg har vel shamet 5-6-7 foreninger vekk fra overvåkningsboka nå. Epost, Spond og nå sist - trommevirvel - hjemmeside.Må fortsatt bruke facebook til foreninger og ymse der de insisterer på å chatte/planlegge via platformen.
Nå glir vi fint ut av det, men selv om du ikke definerer forum som sosialt medie så er det i aller høyeste grad det.Jeg definerer ikke et forum som et sosialt medie. Det er i såfall det eneste jeg frekventerer.
Jeg kan vel ikke akkurat diskutere mot en fagmann i emnet så da jeg gir jeg megNå glir vi fint ut av det, men selv om du ikke definerer forum som sosialt medie så er det i aller høyeste grad det.
Noen ganger er det godt å kunne bruke mastergraden i sosiale medier til noe.
Noen ganger er det godt å kunne bruke mastergraden i sosiale medier til noe.
Stemmer! Prisen er nå redusert fra 450k til 250k som sikkert er mer realistisk, men enig, burde selges i det store utland.På Finn.no?? Det der burde vel selges på auksjon i Paris/London/New York...
På Finn.no?? Det der burde vel selges på auksjon i Paris/London/New York...
Og så var det dette med vi igjen da.... fra promperommetFant annonsen på Finn - måtte inn å titte.
Éngangsbeløp pr. Måned var en ny tvist.
Kan samtidig være lurt å få noen til å korrekturlese nettsiden før den går ut mot forbrukeren
Vis vedlegg 324283
Dette er proffe karer....skal vi tippe at han står til konfis i høst?Og så var det dette med vi igjen da.... fra promperommet
Folk som ikke vet forskjell på «å» og «og» er definitivt ikke tørre bak øra!Dette er proffe karer....skal vi tippe at han står til konfis i høst?