Gullkorn fra Finn.no

Merkelig...når jeg bestilte så var ventetiden på mellom 6 og 18mnd...hmm...

Merkelige saker. Har snakket med folk som nettopp har satt seg på venteliste på Batman, og AD kunne til deres store overraskelse melde at BLNR er fortsatt i produksjon, og man må påberegne rundt et år. Onde tunger vil også ha det til at folk har også opplevd å motta BLNR betraktelig raskere enn det.

• Liker
Reaksjoner: GrimReaper
Ha ha ha ha!:D
Kinesisk produsert "100 kroners" Tourbilon, satt inn i en dårlig maskinert stålkasse pyntet med glassperler til 69K:D:eek:

Vis vedlegg 83413

Noen som vet om denne «NWT» har startet enkeltmannsforetak eller leid lokale for butikken sin? Begynner å bli litt vel mange dyre klokkehandler til å være en hobby. Denne referert til over må han ha fått med som bonus i en større transaksjon, Etoo har sikkert kastet den :p

• Liker
Reaksjoner: Preacher
Et kjapt søk på Finn og «NWT», gir treff på klokker til den nette sum av totalt 2 387 000.... hvis han nå er denne klokkemannen fra Drammen, bør vel noen hviske myndighetene i øret?

• Liker
Reaksjoner: Mr.Erling
Screenshot_20180314-193429-01.jpeg

Hvorfor selge et ur som bare kommer til å fortsette å stige? Veldig dumt altså. Virker ikke klokt, rent økonomisk. Men kan hende at det er lurt om noen betaler for mange, mange års stigning på forhånd, rettere sagt NOK 37,5'.....

Vis vedlegg 83743
Hvorfor selge et ur som bare kommer til å fortsette å stige? Veldig dumt altså. Virker ikke klokt, rent økonomisk. Men kan hende at det er lurt om noen betaler for mange, mange års stigning på forhånd, rettere sagt NOK 37,5'.....
Den var priset til 40k i dag tidlig. Kanskje selger er her på forumet, følte litt på skammen og modererte seg litt :D

• Liker
Reaksjoner: Bezel

For en latterlig påstand. Black Bay ETA kostet vel et sted mellom 25 og 30 ny (?). Selv på en viss facebookgruppe hvor pris og vett ikke alltid går hånd i hånd har jeg ennå til gode å se noen av disse gå for mer enn 20-27... Avhengig av farge. Jeg kjøpte min blå brukt i oktober for 19 700,-, og at disse først skal ha tapt seg 8 - 10 000 de første årene etter lansering for så å doble seg i 2017/18 får meg til å tenke at selger har blandet teksten med noen bitcoins han prøver å bli kvitt.

Redigert:
For en latterlig påstand. Black Bay ETA kostet vel et sted mellom 25 og 30 ny (?). Selv på en viss facebookgruppe hvor pris og vett ikke alltid går hånd i hånd har jeg ennå til gode å se noen av disse gå for mer enn 20-27... Avhengig av farge. Jeg kjøpte min blå brukt i oktober for 19 700,-, og at disse først skal ha tapt seg 8 - 10 000 de første årene etter lansering for så å doble seg i 2017/18 får meg til å tenke at selger har blandet teksten med noen bitcoins han prøver å bli kvitt.

Han kan ha rett, om han har veeeeldig lang perspektiv. Men innenfor en tiårsperiode; Niks. Likefullt er det et Gullkorn fra Finn!

(Veiledende på BB ETA var tett oppunder 30'. Lite visste jeg at det bare var en brøkdel av fremtidig verdi......)

Han kan ha rett, om han har veeeeldig lang perspektiv. Men innenfor en tiårsperiode; Niks. Likefullt er det et Gullkorn fra Finn!

(Veiledende på BB ETA var tett oppunder 30'. Lite visste jeg at det bare var en brøkdel av fremtidig verdi......)

Ifølge en ikke ukjent facebookgruppe kjøpe vedkommende Tudoren i november 2017. Ikke verst å oppleve starten på denne prisdoblingen allerede før han overtok den.

Ifølge en ikke ukjent facebookgruppe kjøpe vedkommende Tudoren i november 2017. Ikke verst å oppleve starten på denne prisdoblingen allerede før han overtok den.
Er jo enkelte medlemmer i Norges klokkeverden (les: her inne også) som har snakket denne modellen veldig opp da, så kanskje selger tok de spådommene bokstavelig og mener at nå er tiden inne :)
Men tydeligvis så skal alt, spesielt det fra Rolex-sfæren, bare vokse inn i himmelen... :p

Er jo enkelte medlemmer i Norges klokkeverden (les: her inne også) som har snakket denne modellen veldig opp da, så kanskje selger tok de spådommene bokstavelig og mener at nå er tiden inne :)
Men tydeligvis så skal alt, spesielt det fra Rolex-sfæren, bare vokse inn i himmelen... :p
Denne tråden burde vært døpt om til «Idioter på Finn.no» :)

• Liker
Reaksjoner: Pippen og sunshine