Qwestern
Støttemedlem
Han har heldigvis litt tjukkere hud enn diverse andre inkl. meg selvFyrsten er hacket!
Han har heldigvis litt tjukkere hud enn diverse andre inkl. meg selvFyrsten er hacket!
Tok ikke deg for å være en sart sjel sjefHan har heldigvis litt tjukkere hud enn diverse andre inkl. meg selv
Ja han er blitt så tjukkhudet, at han står oppreist uten ryggradHan har heldigvis litt tjukkere hud enn diverse andre inkl. meg selv
«NORGE ENESTE»..
Ble solgt en lik NOS på Klokkeriet for bare et par dager siden.
Vis vedlegg 325098
Kul klokke forsåvidt.
Selv om ikke jeg vurderer denne, er det i hvert fall ni andre som gjør det.Vis vedlegg 324343
Hva er/var retail på disse?Jeg har aldri vurdert denne, men lagret annonsen som favoritt fordi jeg liker å følge klokkens reise nedover i pris:
Vis vedlegg 327503
Vis vedlegg 327501
Herregud det var mye penger for en leke25€ dyrere enn de andre.
La barna få kose seg. Det er åpenbart gode tider enda.Herregud det var mye penger for en leke
Tåler den livsstilen til gutta krutt så tåler den vel å bli badet med - med krona ute ogsåHar lest på diverse fora at f.eks Rolex klokker kan overleve vannsprut og til dels litt under vann med kronen ute. Anbefales ikke, men skal tåle det. Denne klokken har kronen ute på alle bilder, noe kanskje en uerfaren kjøper bør få beskjed om. Vet ikke om disse tåler dette
Vis vedlegg 327923Vis vedlegg 327924Vis vedlegg 327925
Du vet at serien er «fiksjon» og at de er skuespillere på sett?Tåler den livsstilen til gutta krutt så tåler den vel å bli badet med - med krona ute også
Ikke kødd a? Er det ikke en dokumentarDu vet at serien er «fiksjon» og at de er skuespillere på sett?
Noen velger å tro det, men nei. De er skuespillere med manus og fiktive rollerIkke kødd a? Er det ikke en dokumentar
Wtf....skuffaNoen velger å tro det, men nei. De er skuespillere med manus og fiktive roller
Man ser den i et par sekunder i siste sesong, jeg mener det er Henrik man ser tar den på seg.Sitter og ser på Exit- serien nå, kan ikke finne denne klokken noe sted? Sett en sort kronograf som jeg antar er noe kina-ræl + en explorer.
Er den ikke med i filmen.