Og den kommer fra Tysk urmaker til og med .
Jøss, hjelper PolyWatch mot høyt hårfeste også...??
You and me both....Pokker, det skulle man jo visst før man skinna seg på nittitallet.
Men man trenger den jo bare én dag for å poste på SoMe.Om man leier denne i 33 dager, så kan man like greit kjøpe 116519LN til blodprisen av 300’
Vis vedlegg 371218Vis vedlegg 371218
Kanskje man kan begynne å tilby timespris? 1000,- så får du klokken på hånden også har du en time på deg til å knipse alle bildene du vil!Men man trenger den jo bare én dag for å poste på SoMe.
Du har åpenbart et kremmergen i deg @Apekatt87 jeg er dog litt usikker på om markedet er stort nok. Det finnes nok bare en eller to løker som er villig til å bite på så tror nok ikke det er veien til filthy rich!Kanskje man kan begynne å tilby timespris? 1000,- så får du klokken på hånden også har du en time på deg til å knipse alle bildene du vil!
@GrimReaper: Her tror jeg det er penger å tjene! Lei ut den Daytonaen din 2 timer om dagen så er den jo tjent inn på under et år
Tror det bare handler om å finne riktig marked og kundegruppe. Jeg ser for meg at i forkant av DETTE arrangementet så burde det være gode muligheter til å tjene noen tusenlapperDu har åpenbart et kremmergen i deg @Apekatt87 jeg er dog litt usikker på om markedet er stort nok. Det finnes nok bare en eller to løker som er villig til å bite på så tror nok ikke det er veien til filthy rich!
Eller vent!! Jeg kan tilby et bilde for 1000,- også 1000 bilder totalt. Og den som tar det peneste bildet av de tusen får klokken!! Nei, stemmer...det er noen som har prøvd seg på det allerede. Bare at jeg har ingen selvkost på kinesiske klokkeruller. Hmm...
Det burde strengt tatt være noen hos Finn som kontrollerte at annonsene som legges ut som et minimum har setninger som inneholder subjekt, objekt og verbal.Om man leier denne i 33 dager, så kan man like greit kjøpe 116519LN til blodprisen av 300’
Vis vedlegg 371218
Vis vedlegg 369809
Atomveien 40 ,1786 Halden .Tilstandsrapport lagt ut .
Tilstandsrapport lagt ut 06.06.2024 , ligger under salgsoppgaveMeget flott romslig enebolig ,med høy standard .Boligen selges privat , men autorisertwww.finn.no
Hjelpes. Jeg forstår ikke.. Er annonsen parodi, satire? Jeg føler man kan vie en hel podcastserie om den. Ragnhild Brochmann?
…jeg går til den ytterste infantilisme og sier meg enig i aftenpoftens overskriftJeg får ikke sove. Jeg klarer ikke å komme over boligannonsen til Per Sandberg.
«Et av Haldens største og fineste hus» (eller Sandbergs «mancave») ser ut som kjærlighetsredet til «Aladdins» Jafar og Elsa fra «Frost», skriver Ragnhild Brochmann om Per Sandbergs boligannonse.www.aftenposten.no