Gullkorn fra Finn.no

Veiledende for en "vanlig" BB chrono er 55-60k? Hva er det som gjør at folk tror de kan ta fantasipriser for den? Er BB chrono med rosa skive den nye tiffany dial? :p

Det er en helt vanlig BB chrono, sant? Bare med rosa skive?

@GrimReaper, ikke så veldig mange flamingoer og ananaser i hverdagen min (dessverre?), men klokken synes jeg var kul. Dog ikke til 220k (!!!)
 
  • Haha
Reaksjoner: GrimReaper
Den teksten der er jo gull! :LOL:

 
Veiledende for en "vanlig" BB chrono er 55-60k? Hva er det som gjør at folk tror de kan ta fantasipriser for den? Er BB chrono med rosa skive den nye tiffany dial? :p

Det er en helt vanlig BB chrono, sant? Bare med rosa skive?

@GrimReaper, ikke så veldig mange flamingoer og ananaser i hverdagen min (dessverre?), men klokken synes jeg var kul. Dog ikke til 220k (!!!)
Hvis en Tudor collab med et dårlig lag fra unaiten i rosa er så hipp så lurer jeg på hva Inter Milan sin kommer til å gå for. Må jo lett bikke en halv mill uten å svette den da.

Den ser helt Lloyd ut spør du meg. Men nå er ikke jeg glad i barbiefarger heller. Er for konservativ.
 
Dette er visst gaven "han ønsker seg"

 
Redigert:
Detter er visst gaven "han ønsker seg"

Deilig når andre tar avgjørelser for en, så slipper man å tenke selv.
 
  • Haha
Reaksjoner: mr_frodo
Safe er vel å ta i. Ett sånt skap får du billig på Clas Ohlson uten Rolex krone. Skal ikke mye til for å kalle noe kunst. Stjæle en logo og sende med ekthetsbevis faktisk
 
  • Haha
Reaksjoner: mr_frodo
Safe er vel å ta i. Ett sånt skap får du billig på Clas Ohlson uten Rolex krone. Skal ikke mye til for å kalle noe kunst. Stjæle en logo og sende med ekthetsbevis faktisk
Jeg var under inntrykk av at man la ting i en safe får å holde dem litt tryggere mtp innbrudd eller lange fingre. Denne her virker vel 100% mot sin hensikt? «Om du lurer på hvor jeg gjemmer alle rålleksene mine så kan jeg hjelpe deg»
 
Jeg var under inntrykk av at man la ting i en safe får å holde dem litt tryggere mtp innbrudd eller lange fingre. Denne her virker vel 100% mot sin hensikt? «Om du lurer på hvor jeg gjemmer alle rålleksene mine så kan jeg hjelpe deg»
Kanskje det er en sånn luresafe? Så napper tyven med seg den og den fake rolexen som befinner seg inne i den. :LOL:
Men altså, ordet "safe" har jo ingen verdi. Alt som ser ut som en firkantet boks med kode/nøkkel er jo en "safe" for de fleste. Nå skal den "boksen" der i alle fall ha for å ha en brukbar nøkkel, ikke verdiskap-kvalitet, men definitivt bedre enn 99 prosent av segmentet jeg vil si den befinner seg i som gjerne har en sånn "tubular-lås" (husker ikke det norske begrepet) som kan åpnes med en myk kulepenn.

Edit: så ikke prisen han skulle ha før etter jeg postet... Man får jo faktisk ordentlige "safer" for den prisen, og sikkert nok til overs får å selv male den i "rolex-tema".
 
Redigert:
Lite invistorpåslag hører til:
 

Dette må jo være skrivefeil?

Screenshot 2024-07-07 at 11.10.13.png
 

Dette må jo være skrivefeil?

Vis vedlegg 373969
Tror ikke det, men neppe realistisk.
1000023576.jpg
 
Selger treffer med beskrivelsen godt brukt, ingen tvil om det.

Vis vedlegg 374512
Måte sende en klokke tilbake til Finn selgeren mange år siden.
Fikk pengene igjen etter litt krangling angående hva som var "riper og hakk".
Klokken (med tåkete bilder)var opprinnelig beskrevet som fin stand/lett brukt, og videre omtalt uten hakk og dype riper.
Greit, jeg forventet ingen skinnende diamant uansett.
Deretter klokken kommer, og ser ut som den ble brukt som skjold mot flygende spikers migrasjon.
Nei, noen folk et rett og slett ikke så nøye :unsure: