Chrono24 er helt på bærtur i dagens marked. Jeg tror prisen faktisk realistisk pris er et sted mellom 300' og 350'.Tja.. nå fant du de 2 lavest prisede i verden da, de fleste ligger rundt 400k og anbefalt pris hos Chrono24 er kr 412k.
Chrono24 er helt på bærtur i dagens marked. Jeg tror prisen faktisk realistisk pris er et sted mellom 300' og 350'.Tja.. nå fant du de 2 lavest prisede i verden da, de fleste ligger rundt 400k og anbefalt pris hos Chrono24 er kr 412k.
Ser de blir solgt for under det i private grupper ogsåChrono24 er helt på bærtur i dagens marked. Jeg tror prisen faktisk realistisk pris er et sted mellom 300' og 350'.
5212A går under 300k i flere grupper, ligger flere ute. Men + import blir det jo en del…Tja.. nå fant du de 2 lavest prisede i verden da, de fleste ligger rundt 400k og anbefalt pris hos Chrono24 er kr 412k.
Markedsprisen er jo fortsatt under 300k - en klokke er ikke verdt 25% over markedspris fordi den er solgt i Norge5212A går under 300k i flere grupper, ligger flere ute. Men + import blir det jo en del…
Enig der! Tenkte mer dersom man skulle kjøpt den i utlandet og importert inn selv. Lønner seg selvsagt å finne en som alt er importert eller en Norsk solgt.Markedsprisen er jo fortsatt under 300k - en klokke er ikke verdt 25% over markedspris fordi den er solgt i Norge
Hypen er da åpenbart over, når en 5212 menes av de bedrevitende å ha en markedspris under kr 300k, når denne nå koster ny +460k - og ikke bare er å stikke innom Bjerke for å bestille.
Ellers er jeg enig i at markedsprisen i Norge ikke automatisk er +25% pga mva, det er jo mva i andre land også.
Vil allikevel ønske den «ryddige finansdirektøren» lykke til med å få kjøpt en av de få 5212 som er i Norge, til en pris under kr 300k - det blir i hvert fall ikke min![]()
Er jo tydeligvis bare å stikke innom å kjøpe?Ikke lenge siden jeg var innom Bjerke og de hadde en 5212 inne - og som da var tilgjengelig for salg.
Lykke til, den gikk visst ut samme dagen.Er jo tydeligvis bare å stikke innom å kjøpe?![]()
Godt poeng!Det alle klokker på C24 har til felles, er at de ikke er solgt.
Ja, men deres pris estimater tar hensyn til oppnådde salgspriser:Det alle klokker på C24 har til felles, er at de ikke er solgt.
Det er vel et ubestridelig faktum at den billigste klokken på C24 ikke er solgt?Ja, men deres pris estimater tar hensyn til oppnådde salgspriser:
Vis vedlegg 394431
Men det er klart, selverklærte Norske «klokkeeksperter» vet nok bedre enn det største globale markedet.