Veldig stabil.68,000 nå....
Sikkert et knallkjøp. Men er det noen som husker prisutviklingen på denne lekkerbisken?
8
Veldig stabil.68,000 nå....
Sikkert et knallkjøp. Men er det noen som husker prisutviklingen på denne lekkerbisken?
8
Dette må da være den lengst-levende annonsen på Finn?
Har du URL?-Nysgjerrig som jeg er på hva noen kunne finne på å betale for noe slikt, sjekket jeg hva som lå på Chrono24.
Der ligger same, same ute til $2963 m/frakt, men selger indikerer at bud er OK.(Hører du, @Timebandit?)
Dette tilsvarer like rundt 32' m/moms., riktignok uten den herrrlig upraktiske esken.
Er fristet til å spørre selger om han er interessert i å invistere i én til - jeg kan skaffe en for 45', over 20' igjen til ham etter salg...
Haha! Enkelte invisteringer her i livet gir ikke den forventede avkastning man håper på.
Lurer på hva han tenkte da han kjøpte disse..
Hva i ALLE dager tenkte han på da han kjøpte to av hver lurer jeg påJeg synes også denne er så legendarisk. Føyer meg inn i rekken av de som lurer på hva i ALLE dager han tenkte på??
Hva i ALLE dager tenkte han på da han kjøpte to av hver lurer jeg på
"Kun 2 stk"...ja, gudskjelov for det
Vis vedlegg 124172 Vis vedlegg 124171 Når grønn tag har blitt så jævlig viktig...
Ja vi vet jo nå at Rolex ikke lagde skikkelig kvalitet før 2015...Har også lagt merke til dette på flere annonser. Det jeg synes er imponerende er at de har Rolexer eldre enn 2015 med "grøn tag".
Godt poeng Definer "grønn tag"
Hvad er sista priset?Dette er en grønn Tag