«Gis bort» annonser på Polsk?Hvordan kan du ha 100 uleste meldinger på Finn?
«Gis bort» annonser på Polsk?Hvordan kan du ha 100 uleste meldinger på Finn?
Uvisst. Fordi de er både lest og besvart.Hvordan kan du ha 100 uleste meldinger på Finn?
Denne likte jeg og Satans å populær du er da Småjobber kanskje?Hvordan kan du ha 100 uleste meldinger på Finn?
Nei. Opparbeidet gjennom maaange år. Og når man svarer gjennom mail registreres ikke melding som lest. Derfor...Denne likte jeg og Satans å populær du er da Småjobber kanskje?
Så du sparer på uleste mao.? RåttNei. Opparbeidet gjennom maaange år. Og når man svarer gjennom mail registreres ikke melding som lest. Derfor...
Haha, ja. SamlemaniSå du sparer på uleste mao.? Rått
Blir helt krise for deg om noen logger seg på og leser mailene da?Haha, ja. Samlemani
Ja, det er nok mitt verste mareritt. At noen setter Finn-meldingene mine til lest...Blir helt krise for deg om noen logger seg på og leser mailene da?
Litt gullkorn det og daJa, det er nok mitt verste mareritt. At noen setter Finn-meldingene mine til lest...
Føler at fokuset endte feil ift hva jeg mente var et lite gullkorn
Skrev at dette var en kuriositet dette med krona rett i min annonse. Mulig jeg må endre annonsen til "life changing experience" jeg nå da
Jeg så det her for en stund siden at du skrev at krona på din 114300 sto "rett". Grunn til at jeg la merke til det er at det gjør den på min å (på min 216570 står den helt på trynet). Nå bør vel alle begynne å betale invistor penger for OP39.Skrev at dette var en kuriositet dette med krona rett i min annonse. Mulig jeg må endre annonsen til "life changing experience" jeg nå da
Hos han her står den nedover og ikke opp Tror vi bare har hatt "flaks" og lett doblet penga våre der med denne kronemystikken. Men fra spøk til safari; den gjør ikke det på alle OP39, ref. min forrigeJeg så det her for en stund siden at du skrev at krona på din 114300 sto "rett". Grunn til at jeg la merke til det er at det gjør den på min å (på min 216570 står den helt på trynet). Nå bør vel alle begynne å betale invistor penger for OP39.
Kronen på min Hulk peker 100% rett opp. Vil det kvalifisere til invistorpåslag?
200 000, minimum.Kronen på min Hulk peker 100% rett opp. Vil det kvalifisere til invistorpåslag?
Vis vedlegg 125736
Uten tvil!Kronen på min Hulk peker 100% rett opp. Vil det kvalifisere til invistorpåslag?
Vis vedlegg 125736
min er ikke i nærheten av noen av disseAlltid ment at dette er «korrekt» posisjon på krona.
Vis vedlegg 125748