Gullkorn fra Finn.no

Screenshot_20181225-190539.png

• Liker
Reaksjoner: Grendel og joakim25
Denne pakka her kjøpte jeg selv hos AD i 2018 for under 42k med Mitsukotshi skiva så bare tull at den skiva ikke kan skaffes lenger.
Jeg ville fremheve gullkornene i annonsen og ikke lage en diskusjon om skiva, så håper jeg ikke er med å lage noe dårlige vibber her

«Klokka kommer i en koffert som minner om boksene som brukes til å frakte plutonium, eller andre svært skadelige ting i actionfilmer»

«Kofferten er dessuten pakket inn i opptil flere ytterbokser. Det anbefales at kjøper har bra med lagringsplass og stor bil. For en enkel Rolexgutt som meg var dette helt i overkant»

Jeg har aldri sagt noe om noe om at den skiva ikke kan skaffes så hva du prater om vet ikke jeg.

Er ikke dette en tråd for gullkorn?

Jeg synes ivertfall dette er gullkorn:

«Klokka kommer i en koffert som minner om boksene som brukes til å frakte plutonium, eller andre svært skadelige ting i actionfilmer»

«Kofferten er dessuten pakket inn i opptil flere ytterbokser. Det anbefales at kjøper har bra med lagringsplass og stor bil. For en enkel Rolexgutt som meg var dette helt i overkant»

Var ikke ment mot deg, men i annonsen du linket til står det at denne Mitsukoshi skiven er vanskelig å få tak i nå. Noe jeg har erfart ikke stemmer:)