Dette må være den samme pennen som har lagt til salgs med lignende tekst før. Skulle likt å vært vitne til verifikasjonen ja.
Jeg prøver meg på et interessant besøk hos Bjerke og har da kontaktet selgeren slik:
Dette må være den samme pennen som har lagt til salgs med lignende tekst før. Skulle likt å vært vitne til verifikasjonen ja.
Me like a lot!Jeg prøver meg på et interessant besøk hos Bjerke og har da kontaktet selgeren slik:
Vis vedlegg 145058
Me like a lot!
I Skybert land så...https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=146999401
Jada..merke klokker med en utsalgspris på 250k..
Jeg er spent på å se lengden på den Natoreima. Om den virkelig er like lang som den som går utenpå en romdrakt, så må det være en hittil ukjent og svært sjelden collectors edition
Ja nå fikk du jo romdrakt både med lang og kort erm. Ergo kan denne påstanden holde vannJeg er spent på å se lengden på den Natoreima. Om den virkelig er like lang som den som går utenpå en romdrakt, så må det være en hittil ukjent og svært sjelden collectors edition
Blir det ikke litt kaldt med kortermet på månen da?Ja nå fikk du jo romdrakt både med lang og kort erm. Ergo kan denne påstanden holde vann
Slik jeg forstår teksten i annonsen er det den faktiske nato reimen som Armstrong brukte som følger med.Jeg er spent på å se lengden på den Natoreima. Om den virkelig er like lang som den som går utenpå en romdrakt, så må det være en hittil ukjent og svært sjelden collectors edition
Overhode ikke ! Dette er gutter med hår på brystet.Blir det ikke litt kaldt med kortermet på månen da?
NASA - stedet hvor menn er menn, og damer er på side 19Overhode ikke ! Dette er gutter med hår på brystet.
... og midten?NASA - stedet hvor menn er menn, og damer er på side 19
Slik jeg forstår teksten i annonsen er det den faktiske nato reimen som Armstrong brukte som følger med.
Nå blir jeg veldig forvirret her. Trodde de barberte hele kroppen før romvandring jeg... GIMFOverhode ikke ! Dette er gutter med hår på brystet.