Gullkorn fra Finn.no

Dette må være den samme pennen som har lagt til salgs med lignende tekst før. Skulle likt å vært vitne til verifikasjonen ja.

Jeg prøver meg på et interessant besøk hos Bjerke og har da kontaktet selgeren slik:

9BAE349B-9E87-4764-961C-337ECFDBC7E9.jpeg

Me like a lot!

Ble dessverre ikke noe handel. Selgeren mente at jeg måtte hente pennen på Holmlia og så kjøre til Bjerke selv for å verifisere den. Det blir dessverre for mye styr for meg, selv om jeg nok kunne valgt kollektivtrafikk.

Synd egentlig, og kommer sikkert til å angre, for den pennen var virkelig stilig. Men får håpe det dukker opp andre spennende muligheter senere.

Dette er samme person som " spammet" forumet med tosifret antall annonser for ikke så lenge siden. Både annonser og bruker er borte ser det ut til..

• Liker
Reaksjoner: Qwestern
Jeg er spent på å se lengden på den Natoreima. Om den virkelig er like lang som den som går utenpå en romdrakt, så må det være en hittil ukjent og svært sjelden collectors edition
Slik jeg forstår teksten i annonsen er det den faktiske nato reimen som Armstrong brukte som følger med. :cool:

• Liker
Reaksjoner: Grendel og Qwestern
Tullinger. Armstrongs Omega ble ikke med til månen. Buzz sin ble med, men forsvant deretter. Så hele annonsen er jo kun en dårlig levert norskoppgave til hakket under laug.

• Liker
Reaksjoner: Grendel