Hva er greia med å selge gamle klokkekataloger på Finn?
Er det folk der ute som kjøper 2-3-4 år gamle kataloger fra ALS, Rolex etc? Isåfall hvorfor?
- "noe slitt lenke og ring"Trenger ikke bedre bilder enn dette: https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=167161658
Rolex selger seg selv uansett.
Tenkte umiddelbart at dette er et privatsalg men jaggu står en megler bak. Han bør vurdere karriereskifteKlokkeurelatert, men bildene sier mer enn tusenvis av ord
Leilighet Gørbitz gate 7b
Kort fortaltLeilighet sentralt beliggende på Fagerborg.Leiligheten er utleid og kjøper må overta leieforpliktelsen. Det er ikke fremvist noe leiekontrwww.finn.no
Jøss..det der så jeg faktisk ikke..Lenka er jo i ferd med å bli spist opp.- "noe slitt lenke og ring"
Vis vedlegg 176766
Ha ha ser dere ikke humoren i bildet, stua med rotet toppet med smurfene oppe i treet.Klokkeurelatert, men bildene sier mer enn tusenvis av ord
Leilighet Gørbitz gate 7b
Kort fortaltLeilighet sentralt beliggende på Fagerborg.Leiligheten er utleid og kjøper må overta leieforpliktelsen. Det er ikke fremvist noe leiekontrwww.finn.no
Alexander som kontaktet meg også - virkelig i farta den fyren...Ordrett samme tekst som jeg fikk i går.
Fra Alexander?