Muligens feil tråd, men hva mener folket om dette uret?
Serviceskive, visere, insert. Mangler noe masse i godset ved lugs, ser ut til å være chippet av. Overpolert? Lug øverst til venstre ser rimelig rund ut i kantene.
Men blir det rettferdiggjort av en relativt lav pris på en 1675? Styr unna?
Rolex GMT Master 1675
Original og pent brukt! Rolex GMT Master 1675 vurderes solgt! Ref 1675 serie 163 fra 1967! Lenke er 78380 med lås 78380H og 580 endeledd. Kjøpt hos de som den gang var Rolex importører i Norge Norsk Ur Import. Boks og sertifikat er borte i årenes løp. Pen gaveboks m/min logo kan følge med. Uret...www.finn.no
For øvrig fint wristshot han har. Evt handshot. Håpløst...Exclusive! Rolex Datejust 16233 (Med 2 Års Garanti) | FINN-torget
Rolex Datejust 16233 (1991) Exclusiv Modell Size: 36mm Gull: 18k Gull med Diamant Original lenke Har original box med garanti og alle papirer Veldig god tilstand (service historie) Kommer med 2 års mekanisk garanti ! Første mann til mølla !www.finn.no
Tenker ikke å kommentere prisen, men boksen her er vel ikke akkurat tidsriktig? På spørsmål om denne "mekaniske garantien" stilles den fra selger etter hva jeg har fått opplyst.
Ganske sikker på at jeg vet hvilken spøkefulgl fra forumet her som kan ha forfattet den tekstenAt det var hva sa de????
Vis vedlegg 177087Vis vedlegg 177088Norges Grunnlov Ur | Sjeldent funn | som ny | FINN torget
Strøken! Kjent som CoinWatch / MintWatch. Ble solgt på stevne for Samlerhuset i Europa. Tør å påstå at den er sjelden, fordi den er så og si umulig å finne. Men jeg vet den kommer fra stevne som nevnt. Vanlig pris på disse som ny er 2500 - 3500kr. Det finnes også versjoner til 300-500kr men de...www.finn.no
Vedkommende selger en del Heuer på klokkeriet og er vel her inne også (husker ikke brukernavnet).
Den er i det minste kjøpt, og ikke "tatt ut"Flott nytt uttrykk
Vis vedlegg 178151
Jeg har fått bud på både 2 samt 1k av denne spøkefuglen på en klokke lagt ut for nærmere 9..... Med samme begrunnelse (copy paste?....). Jeg har bare ikke svart da jeg ikke orket å få enda mer spam i innboksen..... Men kan her inne innrømme at jeg vil vurdere det hvis han går ned til 500 kr....... Bare ikke si noe til ham........Alexander som kontaktet meg også - virkelig i farta den fyren...
Og der brøt vi lydmuren ja. God begrunnelse da, alt ligger til rette for prisøkning...Nesten sekssifret prisforlangende for sekssifret Exp 2 på Finn nå gitt
Dette her er morsomt! Hvorfor selger han nå? Hvis dette er så j***** bra invIstering. Hadde vært artig å møtt disse menneskene og spurt «hva er det med deg?»Og der brøt vi lydmuren ja. God begrunnelse da, alt ligger til rette for prisøkning...
Vis vedlegg 178842
FINN-kode | 166425484 |
---|---|
Sist endret | 30. des 2019 09:26 |