Vis vedlegg 85685 Skulle tru folk droppet disse for å hive seg på pepsi ventelister. Uansett en høy pris for hulken imo.
Ingen vil ha Nautilus lenger. For mange assosiasjoner til ubåt-Madsen.
Submariner Nautilus Madsen Special Edition?Men Submariner skal de ha
Over kanten vits som jeg har redigert bort.Submariner Nautilus Madsen Special Edition?
Over kanten vits som jeg har redigert bort.
Du har rett, den var over streken.Beklager, men tror det holder nå!
Galgenhumor er lovOver kanten vits som jeg har redigert bort.
La oss ikke miste hodet nå gutter!Galgenhumor er lov
Sikkert ikke fake klokka han skal selge, men de andre i boksen... Mangler ord akkurat nå
Vis vedlegg 86135 Vis vedlegg 86136
«Jeg kjøper og selger stort sett Rolex og Breitling og selger derfor ut endel solide merker» slutt å kødd da, håper virkelig ikke ebay boksen hans er myntet på det norske markedet
Vis vedlegg 86137
Hvis du har behov for å være litt ekstra hip og har 65k liggende å slengeVis vedlegg 86164 Vis vedlegg 86165
Sikkert ikke fake klokka han skal selge, men de andre i boksen... Mangler ord akkurat nå
«Jeg kjøper og selger stort sett Rolex og Breitling og selger derfor ut endel solide merker» slutt å kødd da, håper virkelig ikke ebay boksen hans er myntet på det norske markedet
Vis vedlegg 86137
Vis vedlegg 86137
Fire Smurfer i en boks! Det tror jeg ikke jeg har sett før? Fantastisk, for en samling!
Ja.......
Vis vedlegg 86291