Gullkorn fra Finn.no

Tja. Jeg kan jo bare snakke for meg selv, men jeg ble ihvertfall revet inn i en drømmeverden hvor jeg er etteretningsagent, spesialsoldat og stilikon - må ha submariner, må ha submariner, må ha submariner... Salgs- og markedsføringstalentet er åpenbart her...
Trodde du skrev at du så deg selv som spesialsoldat med silikon
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher
Trodde du skrev at du så deg selv som spesialsoldat med silikon

Nesten. Etterretningsagent med silikon.

ec4c8ebf405faf6f547ea32fd7ab9a6d.jpg
 
78000,- i nettbutikken til Bjerke. 100k på klokkeriet✌

Men så er det limited edition da
 

Vedlegg

  • SmartSelect_20180722-101417_Facebook.jpg
    SmartSelect_20180722-101417_Facebook.jpg
    160,5 KB · Visninger: 0
  • SmartSelect_20180722-101733_Chrome.jpg
    SmartSelect_20180722-101733_Chrome.jpg
    55,5 KB · Visninger: 0
  • Liker
Reaksjoner: andersen
Ikke klokkerelatert men et gullkorn i mine øyne.
Selger av denne båten skriver så fint at forbruket ikke er så ille som en skulle tro, bare 0,3l pr time, pr hk. Og med i overkant av 700hk brenner du fint 210l+ i timen:confused:
2412EB36-16AB-40E0-8778-A0B7DA3D87FD.png
 
  • Liker
Reaksjoner: timeless1971
Kommer jo ganske langt av gårde på en time da, når du drar på til 50 knop;)
Han har oppgitt fart til 45knop. Over 4,5l pr mil, lang fra rimelig i mine øyne og hvertfall langt fra overraskende billig slik det blir lagt frem;)
 
Han har en veldig travel hverdag - han svarer KUN potensielle kjøpere:D



(1/6)


Rolex Cosmograph Daytona Ref: 116500LN (Norsk kjøpt hos AD)
175 000,-
Har en flunkende ny Rolex Daytona, cosmograph med svart skive opp til salg. Klokken er handlet hos Norsk AD ila 2018. Alt av plast etc er fortsatt på. Du som kjøper av dette uret trenger ingen introduksjon av dette uret. Du vet alt det er å vite om selve klokken, tilgjengelighet (ventetid hos AD) og ikke minst markedspris ihht etterspørsel på disse klokkene. Prisen er fast og kjøper betaler evt frakt (EON) - på kjøpers risiko. Klokken sendes - uten ingen unntak - før penger er registrert på selgers konto. Klokken kan også hentes i Tr.heim ved personlig fremmøte. Til deg som er interessert i denne klokken, så anbefaler jeg at man bruker google før man evt sender melding med spørsmål vedr denne klokken. Jeg skal selvsagt svare alle, uansett google eller ei, men pga travel timeplan så prioriteres potensielle kjøpere fremfor andre i første omgang. Takk for forståelsen. GG referanser fra bl.a Klokkeriet og Finn.no fåes på etterspørsel.
Ny eller brukt Ny

Profilinformasjon om selgeren

Har vært på FINN siden 2014
Send melding

Svarer vanligvis innen tre timer

7018 Trondheim

Lei for å dra denne frem igjen, men jeg synes annonsen er så søt. Det er liksom ikke måte på hvor travel og viktig denne mannen er som ikke har tid til å svare på noe som helst, men samtidig vil han så gjerne selge klokka si til blodpris. Tror nok ikke jeg hadde ansatt han som selger hos oss, for å si det slik. Han der kan jo kjøre enhver salgsvirksomhet rett i dass. Likevel litt søtt at han tror det virker.