Gullkorn fra Finn.no

Brannfakkel: rootbeer er finere
MYE FINERE! Den nye pepsien framstår faktisk som litt "blass" i mine øyne, og det er innslag av lilla i det blå og røde i bezelen (etter å ha sett den live og prøvd den på forrige uke). Og bare så det er sagt: Pensjonistlenke på GMT ser ikke bra ut. Dette er et ur som er finere på bilder enn i virkeligheten... Sånn! Da er jeg klar for masse pepper :D

MYE FINERE! Den nye pepsien framstår faktisk som litt "blass" i mine øyne, og det er innslag av lilla i det blå og røde i bezelen (etter å ha sett den live og prøvd den på forrige uke). Og bare så det er sagt: Pensjonistlenke på GMT ser ikke bra ut. Dette er et ur som er finere på bilder enn i virkeligheten... Sånn! Da er jeg klar for masse pepper :D
Helt enig med deg. Prøvd den to ganger nå og jeg hadde ikke kjøpt den for 80k. Mye heller BLNR på meg. Mulig jeg endrer mening med alderen, men blir ikke klok på om det er oyster eller jubilee lenke på den da den hybriden den kommer på bare blir helt feil. I tillegg virker den topptung og ikke helt gjennomtenkt som «ekte» BLRO

• Liker
Reaksjoner: Timewarp og eidehelg
Helt enig med deg. Prøvd den to ganger nå og jeg hadde ikke kjøpt den for 80k.
Ja, støtter den. BLNR er mye finere, selv om den nye har 70 t gangreserve. Du kunne jo kjøpt den for 80K, og solgt den til en døgenikt for 140-150K. God butikk, men jeg skjønner ikke hype’n her. ;)

Dobbel pris + MVA takk:eek::eek:

Mon tro hvilke priser som faktisk har blitt realisert for en ny GMT. På tide å melde seg ut av klokkeriet tror jeg.
SmartSelect_20181125-010212_Facebook.jpg

«Moteløvene» her inne er vel bedre kvalifisert til å mene noe om dette, men ser ikke disse dressene helt håpløst utdaterte ut?
#kjøptdresspåloppemarked.
Jo, de er utdaterte, og har et snitt som var moderne på 90-tallet. Det morsomste her er vel selve teksten i annonsen..?

• Liker
Reaksjoner: Gin
Usikker på om annonsen er ironisk eller ei. Bildene er uansett håpløse. Ut fra hva jeg kan se, så krever disse dressene sin mann for å kunne bæres uten å bli klovnete. «Jeg har kjøpt en annen manns skreddersydde, personlige tilpassede dress». Hjelpes...

Han har flere flotte annonser ute med informative tekster i tillegg til en herlig beskrivelse av seg selv i profilen sin!

"jeg kunster .. det skal ikke være vanskelig å få øye på om du tar turen innom ( kun etter avtale ) .. Har jobbet mye med re-sirk. materiale , installasjoner , interiør m.m . da jeg har drevet flere store studio .. ønsker du å få vite mer ? go to : https://www.linkedin.com/in/cato-andersen-79aab1107/ .. her vil jeg få linket inn det vesentligste .. Jeg har ikke et ferdig oppdatert nett opplegg ennå .. men jobber med å få opp et nett Gallery og en blogg på Wordpress.com Jeg har altså stor sans for gjenbruk! Jeg ser potensiale i ting .. det kan være hengsler .. plater .. bein .. alle mulige slags små deler som ofte ikke lages lenger.. Disse elementene skrur jeg fra den opprinnelige tingen og setter det sammen på nytt .. som nye møbler .. arbeidsbenker.. eller som kunst skulpturer .. en egen Art Deko stil .. som f.eks kan være en blanding av møbler fra 30 og 60 tallet .. eller ofte industri elementer.. jeg bruker å variere interiøret i studio og selge ut .. ved forespørsel .. men studio mitt ligger nå ikke lenger i oslo sentrum .. slik at jeg har fått behov for et annet type utstillings vindu .. foreløpig bruker jeg Finn.no som salgskanal .. for " Fant jeg fant " Et livsverk av rot og gull " .. Jeg har vist et problem med å kaste ting .. Det er bare å innrømme det.. jeg har tendens til å plukke med meg fra opprydnings dugnader og søppelkonteiner .. Når folk har hentet alt som har verdi .. finner jeg en ennå en masse skatter.. på loppis kan jeg ikke gå .. Jeg har ikke plass til .. så nå sorterer jeg og legger ut på Finn.no .. lageret mitt er et type bi-produkt .. av kunst produksjon .. når jeg lager et interiør .. satt sammen av ulike elementer.. produsert som noe annet .. ettersom jeg er kunstner .. kan du velge å kalle dette kunst .. jeg velger å kalle det " Cat deco ".. jeg kaller kontor systemet mitt " Catotek " og loggen min for : Catolog .. jeg er Catolik og trives best med andre som Catoliker .. Jeg har 3 store lager rom + garasje og kjeller"