Qwestern
Støttemedlem
Krommer tærna selv jeg for å ikke få med tottelottene på bildene, men her har vi glemt å croppe
Redigert:
Er det virkelig sant, kun 245 få kroner for Dinas fantastiske dance-album, "Dina"!!??
Vis vedlegg 156784
Vis vedlegg 156785
Nei, selvfølgelig, falsk alarm - kun lokkepris...! Galskap å selge for under 400 kroner, det vet jo alle...
Vis vedlegg 156786
Tror jeg har denne signert et sted
Invistor, ass...
De beste invisteringene er «keeperne».Sa aldri den var for salg
Omega Speedmaster Hesalite
Pga for store lugs! Legges denne ut til salgs! Omega Speedmaster Hesalite 01/08-2019 Ubrukt selges. Det er kun tatt av ledd for mine pinglete håndledd. Klokken leveres komplett, som fra butikk. Kjøps dato er 01/08-2019 fra norsk ad. Klokken selges for nevnte pris! Spar meg for skambud eller...www.finn.no
Omega Speedmaster Hesalite
Pga for store lugs! Legges denne ut til salgs! Omega Speedmaster Hesalite 01/08-2019 Ubrukt selges. Det er kun tatt av ledd for mine pinglete håndledd. Klokken leveres komplett, som fra butikk. Kjøps dato er 01/08-2019 fra norsk ad. Klokken selges for nevnte pris! Spar meg for skambud eller...www.finn.no
Synes vi alle skal legge inn harde bud. Klokka har jo en åpenbar mangel og horribel feil. Altfor store lugs!
Ny eller brukt | Brukt |
---|
Jeg solgte akkurat samme klokke (79-modell) for 6 måneder siden for omtrent halve prisen etter laber interesse på TS, så hvis han får solgt denne blir jeg imponert. Og skuffa.