Til Fredrik sitt forsvar så fikk jeg også opp denne.
Og jeg surfer IKKE etter bikini fitness bikini.
Dukket opp på min Finn også. Populær dame tydeligvis...Jeg og. Overalt...
Til Fredrik sitt forsvar så fikk jeg også opp denne.
Og jeg surfer IKKE etter bikini fitness bikini.
Dukket opp på min Finn også. Populær dame tydeligvis...Jeg og. Overalt...
Blir bare helt dust å betale mye mer kun grunnet dette urverket syns jeg. Enda dummere er disse aph Daytona skivene....16570 Rolex Explorer ll med 3186-verket
Selger med dette en særdeles flott 2009 Rolex Explorer ll, ref 16570, med sort skive. Dette er siste produksjon av 16570, hvor urverket ble oppgradert fra 3185 til 3186. Disse har hatt en særlig interesse blant samlere, og her er en sjelden mulighet for å sikre seg en femsifret Explorer ll med...www.finn.no
Hva er det med denne oppgraderte versjonen av urverket som rettferdiggjør denne prisen?
Ca halvparten. Dobler seg i verdi for selger da, ikke kjøperLitt kult at han kjøpte den for å bruke mens Rolexen var på service.
Men... En Steinhart koster vel mindre enn 7000?
8
Kan ikke Datejust kjøpes ny, med lite eller ingen leveringstid for 20k mindre?Hva nå da?
Rolex Datejust II Blue Dial 41mm Steel & White Gold
Praktfull eksemplar av 41 mm Datejust II modell nummer 116334 til salgs, i hvit gull. Inkluder boks, uten papirer. Ingen riper, strøken! Uret har vært verifisert av sertifisert urmaker av brukt luksus klokker i utlandet. Pris inkluderer moms og frakt innlands i Norge.www.finn.no
Kan ikke Datejust kjøpes ny, med lite eller ingen leveringstid for 20k mindre?
Får vel kanskje en litt mer spennende handel med suspekte karakterer enn et kjedelig butikkbesøk. Verdt litt det og.Jo, men da har ikke uret blitt verifisert av sertifisert urmaker av brukte luksusklokker i utlandet. I tillegg får man med masse ekle papirer om man kjøper ny i Norge. Det slipper man her. Så det stemmer nok med påslag på 20.000,- i dette tilfellet...
Blir bare helt dust å betale mye mer kun grunnet dette urverket syns jeg. Enda dummere er disse aph Daytona skivene....
Bare misunnelig du...Blir bare helt dust å betale mye mer kun grunnet dette urverket syns jeg. Enda dummere er disse aph Daytona skivene....
Tapte vel lette 20k på den så noe påslag ble det ikke akkuratEr vel ikke verre enn de som forlanger ca 25k påslag for en «first edition» Panerai 233
Sykt lekker ja
Solgt 14.juli for antagelig under 30k, til salgs idag av ny eier for 38k. Direktekopiert både bilder og annonsetekst fra forrige eier. Classy.
#invistrering
Var jo veldig finne bilder da. Har ikke skjønt hele historien bak denne røveren men han forsvant jo på et tidspunkt for deretter å dukke opp igjen, etterhvert like intenst som et gnagsår.Solgt 14.juli for antagelig under 30k, til salgs idag av ny eier for 38k. Direktekopiert både bilder og annonsetekst fra forrige eier. Classy.
#invistreringVis vedlegg 155918Vis vedlegg 155921Vis vedlegg 155923Vis vedlegg 155924Breitling Navitimer Twin Sixty
Breitling Navitimer Twin Sixty Selges grunnet jeg føler den blir litt for liten for meg. Ref.nr: A39022 Størrelse: 42mm Glass: Safir Årsmodell: 1998/1999 Klokken hadde overhaling september 2018 og kommer med 1 års garanti. Kommer kun med den innerste boksen, kvittering på trykktest og bevis på...www.finn.no
Invistorer finnes i alle prisklasser. Jeg solgte denne for 2100,- for to uker siden og den har visst "dessverre" ikke rukket å få armtiden den fortjener siden da.
Solgte du den for 2100??!??!??