Kanskje en reduced?Vis vedlegg 283511
Optimismen lever hvertfall på Finn.
Kanskje en reduced?Vis vedlegg 283511
Optimismen lever hvertfall på Finn.
Bilde av en splitter ny Pro Co-Axial hvertfall..Kanskje en reduced?
Holy s…! Den var mildt sagt overdådig…
Holy s…! Den var mildt sagt overdådig…
Når du ser sånne fadeser så kan man faktisk forstå og sette pris på håndverket Rolex legger i juvelene de setter inn originalt.
Når du ser sånne fadeser så kan man faktisk forstå og sette pris på håndverket Rolex legger i juvelene de setter inn originalt.
Han glemte å skrive at han har masse GG-referanser fra Klokkeriet og Finn, så her handler man trygt.
Må noen fortelle han at han har blitt lurt og at det står i en skive fra denne modellen på den
Enig med poenget ditt, men her er det vel gilt markører på denne mens det er hvitt gull på hans.Må noen fortelle han at han har blitt lurt og at det står i en skive fra denne modellen på den
Vis vedlegg 283887
Eller vet han det og prøver å lure noen andre til å tro at dette er sjeldent som hønsetenner.
Folk.
Sant, det så jeg ikke. Men burde jo vite det i og med jeg har hatt den med gull selv. Men jeg blir så matt av folk som skal konstruere grails og sjeldenheter. Om noe så er den mindre attraktiv på grunn av at det er feil med den og ikke omvendt. Det er ikke akkurat noe Patek han prøver å selge.Enig med poenget ditt, men her er det vel gilt markører på denne mens det er hvitt gull på hans. Er den verdt 80K mer grunnet dette og trekker dette virkelig til seg mye oppmerksomhet blant klokkeentusiaster? GTGs har jo akkurat startet igjen, så stiller spørsmålstegn til hvor mange han faktisk har vist dette til
Må noen fortelle han at han har blitt lurt og at det står i en skive fra denne modellen på den
Vis vedlegg 283887
Eller vet han det og prøver å lure noen andre til å tro at dette er sjeldent som hønsetenner.
Folk.
Kjennere vet osv… Men folk skal ha for å konstruere fantastisk svulmende salgspresentasjonerSant, det så jeg ikke. Men burde jo vite det i og med jeg har hatt den med gull selv. Men jeg blir så matt av folk som skal konstruere grails og sjeldenheter. Om noe så er den mindre attraktiv på grunn av at det er feil med den og ikke omvendt. Det er ikke akkurat noe Patek han prøver å selge.
Ser sånn ut. Lykke til uansett til han med å få solgt den for den prisen.Vis vedlegg 283889
Kjøpe den tydeligvis på Thune.
Hva sier kommentarene? Gull og grønne skoger tenker jegVis vedlegg 283889
Kjøpe den tydeligvis på Thune.
Hva sier kommentarene? Gull og grønne skoger tenker jeg
Rune er en fin og morsom fyr