Høstdepresjon

78.jpg
79.jpg
80.jpg
81.jpg
84.jpg

Til dessert ble det Petit Gâteau, og rødvin. Jeg holdt meg til rødvin.

Redigert:
Etter et forrykende show som Space Spectacular, måtte vi avslutte kvelden med litt bobler på The Polo bar.
Hadde ikke energi til en lang kveld på nattklubb. Så Polo Bar og bobler fristet mer.
Utvalget deres er heller ikke til å klage på, eller hva sier du @HCWL ?
Screen Shot 2016-06-15 at 08.20.54.png

• Liker
Reaksjoner: HCWL
Ettersom vi hadde en så stor nedtur med hotellets frokost. Tok vi den heller ute.
Sacred cafe er en liten brun Café som ligger i Carnaby. Hyggelig betjening som serverer formidabel americano, espresso, engelsk te og enkle lekre småretter og bakeverk.
93.jpg
94.jpg
95.jpg

I dag var det søndag, og vi skulle ut å spise sammen med enda ett par. Denne gangen skulle vi helt ned til Tower of London. Hadde booket bord på Skylounge som ligger på taket til DoubleTree by Hilton hotel.

Screen Shot 2016-06-15 at 08.57.30.png

Selv lobbyen hos DoubleTree by Hilton hotel er imponerende. Lekkert glasstak som avslører hvor Sky loungen befinner seg.

102.jpg

106.jpg

mast-1.jpg

• Liker
Reaksjoner: thue og Vegard
Stemningen var høy, drikken var smooth, maten. Ja du tippet helt rett. Forferdelig!!
Vi snakker frossen FirstPrice laksefilet...
Tørt, og smakløst. Spurte pent servitøren om det var mulig å bytte maten i mer drikke...
Det fikk jeg. ;)
116.jpg

Ulempen med å hygge seg på Skylounge med masse drikke, er at man glemmer å ta bilder. Så dette var det jeg hadde fra søndagens lunsj.
120.jpg

Etter å ha fått skiftet til aftenantrekk, gikk turen til vårt nye vannhull.
Siden damene bruker så mye lengre tid på å skifte, og pudre nesa. Så rakk vi minst to runder på
Coach & Horses
iMvAY0f.jpg

Etter så mye snakk om Hélène Darroze at the Connaught, var jeg programforpliktet til å booke bord her.
Takk så mye @thomask :cool:
Men jeg tror jeg heller skal takke deg. For en kveld som dette er av de über sjeldne.

Damene ankom Coach & Horses, og fikk hver sin Gin and Tonic. Greit å være litt marinert når man skal tilbringe de neste tre, fire timene hos verdens beste kvinnelige chef.

Avstanden fra hotellet, eller puben er ikke mer enn noen få hundre meter. Så den turen rusler vi på noen minutter. Hyggelig nabolag er det forøvrig, med Berkeley Square Gardens, og Grosvenor Square Garden hvis man kommer nord fra, via for eksempel Oxford Street.

Screen Shot 2016-06-16 at 08.22.15.png

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: adamskater
Vi ble vennelig mottatt på restauranten, og de hadde ordnet med et spesielt bra bord, som jeg hadde bedt om...
LItt vanskelig å forklarer. Men innerst ved ett hjørnet fikk vi ett rundt bord. Her hadde vi perfekt utsikt over lokalet, og de andre gjestene. Halve morroa ved å spise ute, er å se på hvem andre er det er som spiser ute.

Å nå begynner showet: Vi fikk utdelt ett brett med 15 kuler med forskjellig tekst på. Kunne nesten minne om et type kinasjakk. På kulene sto det eks. cod, lamb, pea, caviar etc. Så her kunne man da velge hva som man likte best, og hva man ikke ville ha. Jeg valgte eksempelvis, caviar og scallop som mine to forretter.

137.jpg
138.jpg
139.jpg

Redigert: