Uten tvil!Noe for enhver smak @Skogsmatrosen
Du for være rask. For mine 30 min i butikken ble ikke gratis...
Og det tviler jeg heller ikke på..gitt min whiskyhandling så langt i år, bør jeg kanskje la være
Uten tvil!Noe for enhver smak @Skogsmatrosen
Du for være rask. For mine 30 min i butikken ble ikke gratis...
Uten tvil!
Og det tviler jeg heller ikke på..gitt min whiskyhandling så langt i år, bør jeg kanskje la være
Birthyear? Whisky? Nå ble jeg nysgjerrigBle litt inspirert av deg i går kveld @Skogsmatrosen Så jeg endte med å bestille opp to flasker med "birthyear" fra Vinmonopolet
Jeg har aldri skrevet i denne tråden før tror jeg, men jeg må få takket deg, dette er utrolig god lesing. Kunnskapen din om mat, vin og klær er helt utenfor min forståelse, utrolig kult å lese skildringene dine! Jeg skal til London i høst, og må nok lese tråden fra side 1 av igjen.
Birthyear? Whisky? Nå ble jeg nysgjerrig
Aha, ja du er svak for vin du ja. Men Veuve Clicquot fra '79 tipper jeg kan være god - og det kommer fra en som ikke er veldig glad i bobler.Det ble én rød: Villa Poggio Salvi Brunello di Montalcino 1979
og én hvit med bobler: Veuve Clicquot Brut Rosé 1979
Aha, ja du er svak for vin du ja. Men Veuve Clicquot fra '79 tipper jeg kan være god - og det kommer fra en som ikke er veldig glad i bobler.
Whisky da, ingen birthyear der?
Pøh..grav dypt nok i jakkefóret, så finner du det du er ute etterGod damn - for oss gamlegutta er det nesten bare portvin som er å skaffe fra fødselsår.
Hva er fødselsåret ditt?
'69?Dypere enn de to tannpirkerne og begravelesprogrammet for tante Solveig.
Dypere. Dette er jo tross alt en depresjonstråd.
'66 da?Dypere. Dette er jo tross alt en depresjonstråd.
Og på det depresjonsdypet anbefaler du hva?'66 da?
Lite Glengoyne å finne på den dybden, men denne fra Springbank gir meg aldeles vann i munnen! Se den dype fargenOg på det depresjonsdypet anbefaler du hva?
Vi venter i spenning! Den som venter på noe godt...Har ikke hatt så mye tid til overs de siste dagene. Men kommer sterkere tilbake nå snart. Reisebrevet er ikke glemt.
Vis vedlegg 8416