Høstdepresjon

Jeg har aldri skrevet i denne tråden før tror jeg, men jeg må få takket deg, dette er utrolig god lesing. Kunnskapen din om mat, vin og klær er helt utenfor min forståelse, utrolig kult å lese skildringene dine! Jeg skal til London i høst, og må nok lese tråden fra side 1 av igjen. :)

• Liker
Reaksjoner: TubaTom og Edzilla
Jeg har aldri skrevet i denne tråden før tror jeg, men jeg må få takket deg, dette er utrolig god lesing. Kunnskapen din om mat, vin og klær er helt utenfor min forståelse, utrolig kult å lese skildringene dine! Jeg skal til London i høst, og må nok lese tråden fra side 1 av igjen. :)

Takker ydmykt for dine velmente ord.
Skal ikke påstå at jeg brunt eller sort belte i mat, vin eller klær. Men interessen er stor.

Det ble én rød: Villa Poggio Salvi Brunello di Montalcino 1979
og én hvit med bobler: Veuve Clicquot Brut Rosé 1979
Aha, ja du er svak for vin du ja. Men Veuve Clicquot fra '79 tipper jeg kan være god - og det kommer fra en som ikke er veldig glad i bobler.
Whisky da, ingen birthyear der?

Aha, ja du er svak for vin du ja. Men Veuve Clicquot fra '79 tipper jeg kan være god - og det kommer fra en som ikke er veldig glad i bobler.
Whisky da, ingen birthyear der?

Ikke noe Whisky fra mitt år enda. Men jeg jobber med saken. Det samme gjelder for Armagnac.
..Fikk for to timer siden denne beskjeden fra Vinmonopolet: Følgende produkt er dessverre ikke levert til din ordre fra leverandør og vi har derfor annullert fra din bestilling, 2902101 Villa Poggio Salvi BrunMontalcino 1979
Produkter som ikke leveres kan finnes på lager i en eller flere av våre butikker.
Klikk her for å se tilgjengelighet.

Klikket så på lenken, å så at det var et par ledige rett i nærheten. Så da tok jeg skjeen i egen hånd.
photo_2016-06-08_13-28-55.jpg

Har ikke hatt så mye tid til overs de siste dagene. Men kommer sterkere tilbake nå snart. Reisebrevet er ikke glemt.
image.jpeg

• Liker
Reaksjoner: thomask
Og på det depresjonsdypet anbefaler du hva? :)
Lite Glengoyne å finne på den dybden, men denne fra Springbank gir meg aldeles vann i munnen! Se den dype fargen:eek::D
https://www.thewhiskyexchange.com/p/26749/springbank-1966-24-year-old-sherry-cask-441
Ingen sa det var billig med tilårskomment skotsk myrvann..:rolleyes:

Denne siden er selvsagt ikke representativ for hva som finnes, men gir et lite bilde av hva som er å få, og til hvilken pris.
https://www.thewhiskyexchange.com/whisky/vintage/1966-vintage-whisky#productlist-filter

• Liker
Reaksjoner: Edzilla