Ikke noe problem!
Ble nødt til å tenkte selvstendig, men gikk veldig fint det gitt!
Vi styrte unna Experimental Cocktail Club, men endte opp på Opimum kun 30 meter unna; der hadde de god kontroll på sine drinker! Kvelden før hadde jeg noen runder på The Artesian på The Langham. Dit må dere neste gang, utrolig irriterende at man ikke kan bestille bord, men verdt å vente, for det er virkelig experimental cocktails...
Hélène leverer varene gang på gang! Utsøkt mat, drikke, service,
ambiance og ikke minst kunst
Rakk også en lunsj på Scotts i Mount St; lurer på om det er min nye favoritt for lunsj!
Fikk en litt mindre trivelig beskjed om bortgang i familien, så da tok jeg turen til Palomar for å komme i bedre humør. Var synd å lese om deres siste besøk, men et område Palomar alltid leverer på er den gode, og lette stemningen! Var nøyaktig det jeg trengte for en pick-me-up før jeg møtte en kompis for å gjøre byen utrygg på nattestid!
Ellers var det et
vanvittig salg på Smythson så kapret en vanity bag til kjæresten til 60%(!)
Kan også anbefale alle å styre unna Blakes Hotel...
Utrolig hyggelig betjening, men alt for små, og ikke minst utdaterte rom for å kalle dette et 5*-hotell. Ga opp hele hotellet på natt nummer to og booket de siste nettene på Nadler Soho. Betalte mindre per natt for et bedre hotell som ligger sentralt; en no-brainer for min del!