Slik ser nå Omegaklokkeboksen ut med noen av klokkesamlingen
Grattis med flott MK2! De har en merkelig kulhetsfaktor ved seg, som jeg digger.
Grattis med flott MK2! De har en merkelig kulhetsfaktor ved seg, som jeg digger.
Den Omega-boksen var også meget flott.
@Edzilla Tenkte å kjøpe meg en ny kjøkkenmaskin og tenkte du/denne tråden har svaret.
Alle kjenner jo til KitchenAid sin Artesian, og jeg tenkte egentlig bare å gjøre det enkle og gå for den. Dog har jeg lest meg opp på motoren som sitter i den og funnet ut at den "kun" er 300W. Er dette noe jeg burde bekymre meg for? Kom over denne testen hvor KitchenAid'en ikke kommer like godt ut av det, så for min egen del står det mellom Artesian (ca 4.400 NOK (Kjøper her i DK)) eller en Electrolux EKM6000 (ca 3.500 NOK (kjøper i Sverige)).
Skal bruke den til "vanlig" matlagning og til begge har jeg planer om å kjøpe til en kjøttkvern for å lage min egen paté. Hva tror du (eller andre)?
Har du forresten sett Joule? På det lille kjøkkenet jeg har, vurderer jeg sterkt å bytte ut min rimelig store SousVideChef Home fra Vac-Star. Er jo sykt hvor liten Joule er!
Ble en spontan "incoming" i dag. Skal poste noen bilder senere i dag. Eller senest i morgen.
De som vet, vet