Høstdepresjon

Det er tydeligvis litt over to år siden jeg fikk lyst på en Baracuta, i går sa jeg endelig føkk it og dro kortet :cool: Forsinket takk for tipset der altså ;)
Merkelig at det svir såpass i sjela å kjøpe en jakke til 3500,- når jeg aldri har kjent på den følelsen i kassa på Bjerke :rolleyes:
Gratulerer med godt valg. Kan også anbefale ullutgaven til de litt kaldere anledningene. Min hilser :)
0C78329F-D1C6-4315-B1AD-21FBEB38EB64.jpeg

Fikk en telefon fra Urmaker Bjerke i går, om at min nye klokke hadde kommet.
Sikkert noen som har sett den blitt unboxet i klokkespottingstråden og i dagens klokke.
Men her er den. Sky-Dweller med blå skive. Flere bilder kommer, så snart jeg har fått kommet meg hjem fra jobben.
photo_2018-04-11_17-31-24.jpg
photo_2018-04-11_17-26-18.jpg

Dette er i mine øyne den beste klokka Rolex leverer pr dags dato. Hva var ventetiden?

Fikk en telefon fra Urmaker Bjerke i går, om at min nye klokke hadde kommet.
Sikkert noen som har sett den blitt unboxet i klokkespottingstråden og i dagens klokke.
Men her er den. Sky-Dweller med blå skive. Flere bilder kommer, så snart jeg har fått kommet meg hjem fra jobben.
Vis vedlegg 87843 Vis vedlegg 87844

Kan godt forstå at det blir vanskelig for de når man opererer med så lange ventetider. De har kanskje uansett en liste de ringer hvis det dukker opp en godbit :)

Uansett så ta gjerne å ringt rundt til de forskjellige forhandleren, og hør direkte med de.

Har litt ambivalent forhold til det å jazze opp Rolex. Greit med DD36 som kan leveres på skinnrem. Men å sette rem på en klokke som er født med lenke... Tja. Ikke helt mitt kopp te.
Har fantasert en stund om denne på rem. Tittet på flere av gullvariantene av SKy dwelleren som leveres på remmer og de ser utrolig lekre ut. Dog ser endefestene på gullvariantene annerledes ut :)

Har fantasert en stund om denne på rem. Tittet på flere av gullvariantene av SKy dwelleren som leveres på remmer og de ser utrolig lekre ut. Dog ser endefestene på gullvariantene annerledes ut :)

Glemte for et sekund at den også kommer på rem. Da med endlinks som remmen går inn i. Samme som på DD36.
For nyte denne nå. Kona godkjente klokken æv.
FA33058D-3648-495F-B815-B528266B28D4.jpeg
33E71E8A-F5DE-4137-AFA2-2E6337AEB914.jpeg

Gårsdagens besøk hos ANDERSEN Genève var helt legendarisk.
Her er et bilde med hans World Timer og Svend Andersen selv.
For de som har lyst til å følge studieturen. Så legger jeg ut bilder fortløpende på min instagram konto: https://www.instagram.com/ed_the_zilla/
I dag blir det fabrikksbesøk hos F.P. Journe.
Vis vedlegg 88118
Utrolig kjekt å følge studieturen til deg og @Auto på instafeeden. Skjønner at Swatch er den nye Rolex ;)