Høstdepresjon

Er vel muligens noen som har fått med deg dagens nye klokke.
Men uansett. Nu kjör vi!
IMG_6110.JPG

IMG_6111.JPG

• Liker
Reaksjoner: Run AC
Det var hyggelig sagt.
Men når sant skal sies. Skal begge klokkene brukes masse av Mamma og Pappa. Så de må nok ta en service på egen regning :)
Beklager å plante dårlige vibber her, men det er ikke såååå lenge siden mitt eget avkom begge rundet 18, men de fikk dessverre ikke så flotte gaver som dere akter å gi til deres.
Uansett - våre var veldig opptatt av "pengegaver" på denne spesielle dagen - rett før russetid m.m.

Ser for meg geipen til JR. når en stor del av inntektene fra gavebordet på 18 årsdagen, umiddelbart blir konfiskert for å serve den "slitte" klokka som var gaven fra mor og far:D

Beklager å plante dårlige vibber her, men det er ikke såååå lenge siden mitt eget avkom begge rundet 18, men de fikk dessverre ikke så flotte gaver som dere akter å gi til deres.
Uansett - våre var veldig opptatt av "pengegaver" på denne spesielle dagen - rett før russetid m.m.

Ser for meg geipen til JR. når en stor del av inntektene fra gavebordet på 18 årsdagen, umiddelbart blir konfiskert for å serve den "slitte" klokka som var gaven fra mor og far:D

Alltid hyggelig med kommentarer og "innspill" fra deg @Gin
Er dårlig med pengegaver i vår familie. Så de får ta til takke med ei slitt klokke om noen år.
Om de ønsker å blåse av alle sparepengene sine på russetiden, så får det være så. Men det frykter jeg ikke.
Selv hadde jeg en slitt aftenpostentralle jeg dro etter meg fra fest til fest i min russetid.
Billig og morro var det æv.
180_1022799443.jpg

Redigert:
Tilbake fra en helg med to gode kamerater i London.
Fikk oppleve en sykt rå match mellom Millwall og Leeds på The Den.
Millwall vant både på tribunen og på banen, selv om resultatet til slutt ble 1-1.
IMG_6458.JPG

IMG_6455.JPG

IMG_6386.JPG

IMG_6416.JPG

IMG_6460.PNG
IMG_6437.JPG