Fullstendig enig. Jeg har aldri hatt et eneste problem med DHL, de er proffe og leverer alltid som forventet og lovet.Fedex bruker Posten/Bring for siste etappe innelands.
DHL frakter alltid pakken til døren.
I alle de årene jeg har handlet fra utlandet, enten det er klokker, høyttalere, o.l., så er DHL Express alltid en vinner. Når jeg ser Fedex er spedisjonsselskap på en vare man kjøper, så blir jeg alltid litt tvilende på om jeg gidder. Ser jeg "DHL Express", så er det aldri tvil opp mot det å klikke på "Buy now"-knappen. Tollklarering foretas av DHL og går superraskt.
Pakken i denne tråden kommer nok til slutt frem, men som mange har sagt, ting går ikke alltid så smooth som man burde forvente. Stafettvekslinger mellom spedisjonsaktører er ikke knirkefritt. DHL, derimot, holder stafettpinnen hele veien fra avsender til dørstokken.
Jeg bor midt i ingenting, men her også blir pakkene levert av en Gul sprinter med DHL på siden. Trivelige sjåfører også - stort sett.Min empiri er at alle pakker fra DHL leveres fra en stor gul DHL-bil på døra på dagtid, så tydeligvis lokale variasjoner dersom man bor i "hyttiheita".
Hårreisende!Hvem som helst kunne tatt 50k og spasert ut uten at noen hadde merket det.
Eller er det det?Hårreisende!
Nå er det heldigvis ikke en klokke i pakken trådstarter venter på.
Hadde du bedt de sende en klokke til mange millioner, og som du har ventet på i 3 evigheter i posten? Ikke? Tenkte meg det jaEller er det det?
The Boeing 767-300 was flying out of Newark Liberty International Airport in New Jersey but had to make an emergency landing due to a bird striking its right engine, an airport representative told the DailyMail.com.
Vis vedlegg 393683