omtrent slik ville jeg valgt rekkefølgen på disse klokkene, der 1 = topp.Enig at det er kanskje det letteste. Men elsker spesielt DD36, og gult gul er også noe jeg elsker over alt!
3 = min favoritt.

omtrent slik ville jeg valgt rekkefølgen på disse klokkene, der 1 = topp.Enig at det er kanskje det letteste. Men elsker spesielt DD36, og gult gul er også noe jeg elsker over alt!
omtrent slik ville jeg valgt rekkefølgen på disse klokkene, der 1 = topp.
3 = min favoritt.
Vis vedlegg 393954
akkurat det er vel nokså praktisk rent økonomisk - men enhver av disse klokkene kan strengt tatt gå ut til fordel for akrivia, men jeg ville holdt hardest på chronometre bleuHusker jeg feil eller nevnte du en gang i tiden langt bak i tråden her at Chronometre Bleu ryker når AkriviA'n kommer?
Husker jeg feil eller nevnte du en gang i tiden langt bak i tråden her at Chronometre Bleu ryker når AkriviA'n kommer?
Jeg trodde 5712 i boksen tilhørte kona!
Nei. Den ryker nok ikke.
Da gjetter jeg at jeg husker feil og at det var Octa Lune som ble nevnt.
Octa Lune ble solgt til et hyggelig medlem her inne for over fem år siden. Så tiden flyr.
Hvordan er intervallet mtp. service av denne nydelige buketten ? Kommer alle på samme 5 års syklus der du må ut med 1/4 mill i en sleng i servickost på disse? Krever litt muskler og pleie en slik fantastisk beholdning.Så mens man venter på RRCCII, så må dessverre en klokke planlegges å selges ut av den oransje boksen.
Vis vedlegg 393918
Hvordan er intervallet mtp. service av denne nydelige buketten ? Kommer alle på samme 5 års syklus der du må ut med 1/4 mill i en sleng i servickost på disse? Krever litt muskler og pleie en slik fantastisk beholdning.