Høstdepresjon

Heftig utsikt fra kåken din, @Edzilla :D

Jeg har nå vinger i ovnen og gjør meg klar for en kveld med House of Cards.

Tusen takk! Vi stortrives her.
Er pizzafredag her hjemme hos oss @ahpadt
Denne er til lillemor som er fan av røykt skinke fra Jokkmokk :cool:


IMG_8603.JPG
IMG_8605.JPG
IMG_8606.JPG
IMG_8608.JPG
IMG_8609.JPG
IMG_8611.JPG
IMG_8616.JPG
 
Madamen er på byen med sine venninner. Så da blir det "Superbad" på tv'n og Pripps Blå Export i halvliterglasset. Skål!
image.jpeg
 
  • Liker
Reaksjoner: Dingle
I dag fyller junior åtte år. Tenke seg til at den lille tassen har blitt så stor.
Han ble vekket på sengen klokken seks av mor, søster og meg. Først sang, så overrekkelse av gavene junior spent har ventet på. Fire gaver fikk han óg: To legeo Star Wars figurer og to Star Wars action figurer. Så i kveld blir det bygging, "slåssing" pluss Star Wars Episode 6 på tv´n.

Skille

Snaue to uker så er Madamen og jeg tilbake til London.
Påske og London er en supercombo. Stille, og rolig i gatene som er blitt pyntet opp til påske. Parkene er grønne, fuglene kvitrer, og lukten av vårblomser og frukttrær som står i full blomst er så herlig.
Flere butikker har påsketilbud (For inderlig håpe det gjelder for de butikkene jeg skal besøke :rolleyes:).

Så for de som skal ha med seg barn til London, er det en hel del ting man kan finne på. Her er en liten liste som jeg bruker for å lure madamen til å ta med barna til neste år.

Det arrangeres "Eater Egg Hunt" i Kew Garden, og man kan besøke levede "påske-dyr"- som kyllinger, lam og kaniner i flere av Londons City Farms.

De fleste av Londons museer har også egne arrangementer for barn i påsken.
Barnas top 10 liste
HMS Belfast
Bank of England Museum
The British Museum
The Geffrye Museum of the Home
London Transport Museum
Museum of London Docklands (obligatorisk for alle Millwall fans)
Natural History Museum
The Cartoon Museum
Tattoo London at the Museum of London

V&A Museum of Childhood


Eller hva med å se en reenactment av korsfestelsen av Jesus (The Passion of Jesus) i Trafalgar Square på langfredag.
 
  • Liker
Reaksjoner: Vegard
Planlegger litt shopping på lørdag den 25 mars, siden butikkene ellers er stengt mens vi er i London i påskeferien.

Siden mine Tricker´s skal på service for nye såler, trenger jeg ett nytt par.

Her er shortlisten (tilfeldig rekkefølge)!

Bourton, Espresso Burnish
Heavy brogue Derby
5633_2-bourton-espresso-leather-2.jpg


5633_2-bourton-espresso-leather-3.jpg


Woodstock
Plain Derby, Espresso eller Maroon Antique
5636_2-woodstock-espresso-leather-1.jpg


5636-woodstock-marron-leather-1.jpg


5636_2-woodstock-espresso-leather-2.jpg


5636-woodstock-marron-leather-2.jpg


5636_2-woodstock-espresso-leather-3.jpg


5636-woodstock-marron-leather-3.jpg



Kendall
Plain Derby i C Shade Tan.
7060g-kendal-cshadetan-leather-1.jpg


7060g-kendal-cshadetan-leather-2.jpg


7060g-kendal-cshadetan-leather-3.jpg


Noen som har noen meninger, tanker som kan gjøre valget litt enklere. Har ikke plass til å ta med mer enn ett par med hjem.
 
Redigert:
Maroon Antique er en nydelig farge mens jeg likte den litt røffere profilen til Kendall bedre enn Woodstock varianten. Tror den litt rikere fargen vil kle den modellen veldig godt.
 
Maroon Antique er en nydelig farge mens jeg likte den litt røffere profilen til Kendall bedre enn Woodstock varianten. Tror den litt rikere fargen vil kle den modellen veldig godt.

Enig at Maroon Antique er en nydelig farge. Men ser ut som Kendal leveres kun i C Shade Tan.
Gjord ikke saken så mye enklere dette...
 
Det er vel minimal forskjell mellom de to modellene og hvis lesten fungerer for deg så vil det vel neppe gjøre så stor forskjell. Føler C Shade Tan mangler kompleksiteten i fargen, men dette vil jo gå seg til over tid.

Enig at Maroon Antique er en nydelig farge. Men ser ut som Kendal leveres kun i C Shade Tan.
Gjord ikke saken så mye enklere dette...
 
Lesten skal fungere. Har ett par med samme lest. Tar bare litt tid å gå de inn siden føttene mine er litt brede.
 
@Edzilla Om du skal på egg hunt i kew gardens kan jeg anbefale en tur til Richmond etterpå. Veldig pen 'miniby'. :)

Blir nok ikke noen egg hunt på meg og madamen. Men neste år hvis jeg får lurt med barna.
Har ikke væt i Richmond. Men nabostedet Putney har jeg besøkt. Studievenninen til Madamen har hus i Putney. Så mulig vi tar å hilser på de i påsken. Kanskje vi får tatt en tur innom Richmond i samme slengen.
 
For meg hadde det blitt Woodstock i mørk brun. Men bare fordi jeg er forspent med lysere brun og brogue (jeg er en sucker for begge deler).
 
For meg hadde det blitt Woodstock i mørk brun. Men bare fordi jeg er forspent med lysere brun og brogue (jeg er en sucker for begge deler).

Tor jeg missforstår teksten din.
Er det disse du liker best @reim?

Bourton
5633_4-bourton-acorn-leather-3.jpg


Keswick
7292-keswick-cshadetan-leather-3.jpg
 
"Forspent" som i: brogues i lysere brun har jeg i garderoben allerede :). Hvis du har "bruk for" et par slike hadde jeg valgt Keswick over her.
 
Blir nok ikke noen egg hunt på meg og madamen. Men neste år hvis jeg får lurt med barna.
Har ikke væt i Richmond. Men nabostedet Putney har jeg besøkt. Studievenninen til Madamen har hus i Putney. Så mulig vi tar å hilser på de i påsken. Kanskje vi får tatt en tur innom Richmond i samme slengen.

Var i Richmond for et par helger siden. Syntes Brixton er litt i overkant hipster/gangster for meg, så når kontrakten min løper ut neste jul vil jeg kanskje være interessert i å flytte til et litt mer 'picturesque' sted. Overgangen fra Bath til Brixton var litt stor... :confused: