Høstdepresjon

Var i Richmond for et par helger siden. Syntes Brixton er litt i overkant hipster/gangster for meg, så når kontrakten min løper ut neste jul vil jeg kanskje være interessert i å flytte til et litt mer 'picturesque' sted. Overgangen fra Bath til Brixton var litt stor... :confused:

Skulle på Brixton Village and Market Row Markets. Snudde i det vi entret område. Følte meg ikke trygg i det hele tatt.
Så jeg forstår deg godt.

Skal jeg ta hintet?
Screen Shot 2016-03-08 at 22.30.13.png

Skulle på Brixton Village and Market Row Markets. Snudde i det vi entret område. Følte meg ikke trygg i det hele tatt.
Så jeg forstår deg godt.

skummelt er det ikke der. Har gått hjem flere ganger sendt på kvelden og har aldri følt meg utrygg.

skummelt er det ikke der. Har gått hjem flere ganger sendt på kvelden og har aldri følt meg utrygg.

Første som møtte oss da vi gikk ut av t-banestasjonen æ, var en sykt skummel "gangster" som spurte oss for penger. Fikk ingen god start på besøket kan man si.

Tok en tur hit etter jobben i dag:

pRritG8.jpg

Det har blitt et veldig voksent sted sammenlignet med før. På grensa til å være steakhouse nesten nå, men med alternativer fra grisen og havet i tillegg til biffen. :) For meg er mangalitza et must der. Spiste mangalitza-kotelett.

Tok en tur hit etter jobben i dag:

pRritG8.jpg

Det har blitt et veldig voksent sted sammenlignet med før. På grensa til å være steakhouse nesten nå, men med alternativer fra grisen og havet i tillegg til biffen. :) For meg er mangalitza et must der. Spiste mangalitza-kotelett.

Skal sjekke ut pittcue. Helt ukjent for meg. Men du mener det er verdt ett besøk?

Hvor går jeg for å se på AP i London @Edzilla ? Mandag har jeg hele dagen i central alene så kom gjerne med noen gode tips til artige ting å gjøre/se vist du har noen tips ;)

Bond street. Ca rett på andre siden av veien for Patek. Husker ikke helt hva butikken heter..

• Liker
Reaksjoner: Lynch
Andre tips @Lynch ? Spørs hva du er interessert i foruten klokker.
Sko, skjorter, barberutstyr kjøper du i Jermyn Street, Piccadilly Arcade og Princes Arcade.
Matmarked finner du i Borough Market og Cambden. Er du i Cambden så besøk Brewdog.
Gla i film. Da drar du på et av Englands eldste kino. Electric Cinema i Notthing Hill. Besøk også deres Diner. Electric Diner.
Ser du er heldig med været. Så da er det nesten obligatorisk å rusle ned Queens Walk. Kjøpe seg en god flaske rødvin, noe ost og skinke for å nyte det på stranda ved South bank. Alternativt Hyde Park/Green Park.

• Liker
Reaksjoner: Lynch og Preacher
Ikke så ofte det blir noe unboxing her i gården. Så hver lille ting fortjener sin oppmerksomhet.
I dag er en slik dag. Mottokk en pakke (brev) fra Lervik Ur.

Her kjører vi show!
IMG_9132.JPG