Sant nok, men denne har også sentral krono-minuttviser og den uvanlige komplikasjonen tachymeter for gangfart.Den var kul den, men med mva blir ikke forskjellen så stor til en helt ny.
Sant nok, men denne har også sentral krono-minuttviser og den uvanlige komplikasjonen tachymeter for gangfart.Den var kul den, men med mva blir ikke forskjellen så stor til en helt ny.
Sant nok, men denne har også sentral krono-minuttviser og den uvanlige komplikasjonen tachymeter for gangfart.
Jeg liker stilen, særlig det nerdete baklokket, og tachymeteret.Sentral kronoviser for minutter er faktisk veldig praktisk og lettlest i forhold til kronominutter i en subdial. Men jeg synes kanskje at akkurat denne Habringen ikke var helt min stil.
Tachymeter-skalaen må leses av på minuttviseren da for å måle farten. Litt spesielt men man har kanskje like mye bruk for å måle gangfart som "kjørefart"
Den der må jeg være ærlig å si at jeg virkelig elsket! Nydelig!
Ja, og dessverre utsolgtDen der må jeg være ærlig å si at jeg virkelig elsket! Nydelig!
Fikk du bestillt?Ja, og dessverre utsolgt
Nei, men med en ny Foudroyante inn og en Mummi på vei, så er det uansett innkjøpsstopp noen måneder.Fikk du bestillt?
Tror jeg setter meg på liste med leveranse til 50-årsdagen.