Credor vs. Habring²
@chrbir Wow!! Er det denne du har bestillt??
Ja, men ikke leveranse før i mai.@chrbir Wow!! Er det denne du har bestillt??
Sinnsykt rått! Gratulerer så myeSer frem til masse kule bilder.
da er vi i samme båt jeg venter dracula i mai. Er bare å nyte ventetiden. Kjekt å ha noe å se frem til! Igjen gratulerer med en fantastisk klokke!Ja, men ikke leveranse før i mai.
da er vi i samme båt jeg venter dracula i mai. Er bare å nyte ventetiden. Kjekt å ha noe å se frem til! Igjen gratulerer med en fantastisk klokke!
Jepp. Night dracula av Chaykin. Limitert til 13. Jeg har lagt ut noe under Chaykin trådenEhhh .... hva er en "dracula"? Noe Chaykin-aktig??
Nærmere omtale, og litt om foudroyantekomplikasjonen.Nå kommer også Foudroyante-Felix med lakseskive.
Vis vedlegg 225074
Ja, jeg beholder den, så kan jeg evt bytte tilbake om noen år. Estetisk blir det en helt annen klokke, tenkte jeg ville prøve det siden Foudroyanten er ganske lik.Jeg liker telemeterskalaen. Designet/fargene hadde gjerne ikke blitt godkjent av artillerigeneraler rundt første verdenskrig, men fungerer greit nå. Du beholder vel originalskiven?
Ja selvsagt er det det. Jeg fikk assosiasjoner til Hanhart sin tachy/tele som jeg har vurdert på grunn av tele. Jeg skulle ha sjekket skalaen bedre.Edit: Det er forresten en tachymeterskala.
De lagde en med begge deler sammen med Cronotempvs for noen år siden.