Nja... njo....ja..... neidaHvis vedkommende er skeptisk til Squale så er han vel kanskje også skeptisk til Christopher Ward?
+1
Oris, Certina og CW er alle gode forslag. Mtp Hydroconquest hadde jeg gått for nye modelleneVis vedlegg 105229
Helt enig. Litt uryddig skive har tidligere vært mitt eneste ankepunkt mot HC. Med den lille oppryddingen på skiva og keramisk bezelinsert er denne nå høyaktuell. Noen som har peil på pris og leveringstid i Norge?Nye HydroConquest ser veldig bra ut, gleder meg til å se nærmere live. Ut fra bilder og video kan dette meget vel bli min neste klokke.
Rundt 12k, kommer nærmere julHelt enig. Litt uryddig skive har tidligere vært mitt eneste ankepunkt mot HC. Med den lille oppryddingen på skiva og keramisk bezelinsert er denne nå høyaktuell. Noen som har peil på pris og leveringstid i Norge?
Denne nye modellen var veldig fin Takk for tipsOris, Certina og CW er alle gode forslag. Mtp Hydroconquest hadde jeg gått for nye modelleneVis vedlegg 105229
Godt tipsHvis quartz er likestilt med automatisk, og hvis brukt er aktuelt, så kan han (les du) vel finne en fin 2264.50.
Vis vedlegg 105145
Ev en 2254.50, men da fort uten boks/papirer.
Kanskje et litt kjedelig forslag, men treffer på alle punkter
Ellers er jo det meste som allerede er foreslått gode alternativer!
Oris er flotte ikke dum den derVis vedlegg 105183
Hva med denne? Er svak for Oris, mye for pengene.
Listepris 1750,-CHF, men burde vel være mulig å presse den ned til 16 000,- NOK?
https://www.oris.ch/en/watch/oris-aquis-date/01-733-7732-4124-07-4-21-64fc
Helt enig. Det samme sa både jeg og kollega. Han likte Longines men syns den var litt rotete i forhold til de andre kandidatene. Den nye ser veldig bra ut. Diameter på den nye?Helt enig. Litt uryddig skive har tidligere vært mitt eneste ankepunkt mot HC. Med den lille oppryddingen på skiva og keramisk bezelinsert er denne nå høyaktuell. Noen som har peil på pris og leveringstid i Norge?
Den var finMitt forslag. Vhp'en. Spesielt denne gold Coast utgaven.
41 (og 43)Helt enig. Det samme sa både jeg og kollega. Han likte Longines men syns den var litt rotete i forhold til de andre kandidatene. Den nye ser veldig bra ut. Diameter på den nye?
Hva med Squale? Noen tanker om det merket? Noen som har hatt en Squale?