Har han bestilt seiko nå? Turtle ? Eller gikk han for Tuna . Begge er grisetøffe :)
B Blodstrupmoen Støttemedlem Medlem 20. mai 2011 Innlegg 1.539 Sted Sunnfjord 6. aug. 2018 #41 Har han bestilt seiko nå? Turtle ? Eller gikk han for Tuna . Begge er grisetøffe
Mr Davis Medlem 15. jan. 2016 Innlegg 1.189 Sted Oslo 15. aug. 2018 #42 Telemarkshelten skrev: Hva med Squale? Noen tanker om det merket? Noen som har hatt en Squale? Klikk for å utvide... Jeg har hatt flere ; 1521 og 2002. Begge fine ur som i mine øyne er undervurdert. 1545 har jeg ikke hørt mye positivt om, og disse er nok tiltenkt et annet marked enn Europa . Bilder av mine ur, 1521 Min 2002 Reaksjoner: bragemann, Telemarkshelten, fredskijj og 1 annen
Telemarkshelten skrev: Hva med Squale? Noen tanker om det merket? Noen som har hatt en Squale? Klikk for å utvide... Jeg har hatt flere ; 1521 og 2002. Begge fine ur som i mine øyne er undervurdert. 1545 har jeg ikke hørt mye positivt om, og disse er nok tiltenkt et annet marked enn Europa . Bilder av mine ur, 1521 Min 2002
Telemarkshelten Medlem 18. feb. 2015 Innlegg 584 16. aug. 2018 #43 Blodstrupmoen skrev: Har han bestilt seiko nå? Turtle ? Eller gikk han for Tuna . Begge er grisetøffe Klikk for å utvide... Han heller mot den nye Longines Hydroconquest Og det er jeg veldig enig i. Kjempefin klokke. Kunne hatt den selv. Reaksjoner: Christoffer91 og Catch22
Blodstrupmoen skrev: Har han bestilt seiko nå? Turtle ? Eller gikk han for Tuna . Begge er grisetøffe Klikk for å utvide... Han heller mot den nye Longines Hydroconquest Og det er jeg veldig enig i. Kjempefin klokke. Kunne hatt den selv.
B Blodstrupmoen Støttemedlem Medlem 20. mai 2011 Innlegg 1.539 Sted Sunnfjord 16. aug. 2018 #44 @Telemarkshelten. Flott klokke så det er nok et bra valg . Blir alltid mulighet for en seiko seinere Reaksjoner: Telemarkshelten
C Catch22 Medlem 23. sep. 2016 Innlegg 300 Sted Kolbotn 16. aug. 2018 #45 Telemarkshelten skrev: Han heller mot den nye Longines Hydroconquest Og det er jeg veldig enig i. Kjempefin klokke. Kunne hatt den selv. Klikk for å utvide... Godt valg, har vært og forhørt meg om den selv i dag Reaksjoner: Telemarkshelten
Telemarkshelten skrev: Han heller mot den nye Longines Hydroconquest Og det er jeg veldig enig i. Kjempefin klokke. Kunne hatt den selv. Klikk for å utvide... Godt valg, har vært og forhørt meg om den selv i dag