Såvidt på siden av trådtittel, men noen her som kan anbefale noen greie in-ear ørepropper til maks 400 kr? Har nå Sennheiser CX300II, som jeg i grunn er veldig fornøyd med. Men, høyre ørepropp har sluttet å fungere, så trenger noen nye.
In-ear: Sony MDR-EX650AP
On-ear: Grado SR60e / Grado SR80e / Sennheiser Momentum On-Ear / B&W P3
Over-ear: Bose QC25 (var på salg hos Lefdal til 1495kr for litt siden) + nooe over prisen, Sennheiser Momentum
Takker, blir et besøk til Sterofil og Hifiklubben over helgen, ser ut som de dekker det meste.
Skulle hatt noen in-ear, eventuelt med bøyle over ørene. De bør ha relativt lav profil, altså ikke stikke så alt for mye ut, ettersom at det skal bl.a. brukes inne i en hjelm. Lyddempende egenskaper er ikke uvelkomment. Bør ikke ha spesielt kort kabel. Kan potensielt være blåtann.
Trenger ikke være veldig kresen på lyden på akkurat dette, selv om jeg er småkresen av natur. Under tusenlappen hadde også vært fint. Noen tips?
Stereofil har det meste. Prøv Momentum (ikke On-ear), veldig bra og lettdrevne. Ellers får Beyerdynamic DT770 32Ohm-utgaven mye skryt, men jeg har ikke prøvd dem (de ligger også høyere i pris enn det du satte som max).