Helson bronzo, ikke bronzo likevel?

Skal høre med mysil. Også skal jeg høre hva buckle koster løst. Shipping fra Norge til Japan tviler jeg på er billig

Hello prippa

Jeg sendte den rekommandert med sporing,kostet 185,-Valgte derfor og dekke det selv mot at jeg får gratis rem og spenne i retur:)
Knall deal spør du meg!!
 
Ah, digg. Dette tenker vi på over helgen:) nå er det rødvin og ts mens min fantastiske frøken lager middag:)
 
Leste jeg feil, eller gjelder dette Benarus og Magrette også?

Er vel noen som har unbokset en bronse Magrette her, så det hadde jo vært greit med litt erfaringer fra den siden også...
 
Leste jeg feil, eller gjelder dette Benarus og Magrette også?

Er vel noen som har unbokset en bronse Magrette her, så det hadde jo vært greit med litt erfaringer fra den siden også...

Benarus og Helson har håndtert dette pent, Magrette... not so much.

Magrette venter enda på en analyse av materialet, de mener det er bronse siden leverandøren sier det er bronse, men det er snakk om akkurat samme leverandør som de to andre brukte og har fått testet så.. ja.

For så vidt interessant å se om Magrette vil løse dette bra til slutt eller ikke.
 
Jeg har i helgen mottatt en hyggelig e-post fra Helson om at neste batch med Bronzo kommer på markedet om ca tre måneder, dvs juni. E-postvarsel kommer før de blir lagt ut for salg. :)
 
Da har Peter hos Helson fått klokken,blir spennende og se resultatet samt den nye spennen i bronse:)
 
Hvilken pris lå disse på? Ser jo unektelig delikate ut! Kanskje jeg ville foretrukket svart bezel insert, men den kan vel ordnes;)
Var de mulig å få i 42mm slik de tilbyr nå i SS utgaver?
 
Hvilken pris lå disse på? Ser jo unektelig delikate ut! Kanskje jeg ville foretrukket svart bezel insert, men den kan vel ordnes;)
Var de mulig å få i 42mm slik de tilbyr nå i SS utgaver?

Jeg mener disse lå rundt 10k? Synes å huske det iallefall.håper å få fått på en nå:)

Sent from my HTC Desire using Tapatalk
 
Da har bronze`n kommet hjem fra den fjerne østen:)
Se unektelig bedre ut nå!Fikk også med bronse spenne som ser bra ut.
Bilder kommer!
 
4d6aa126-7a66-fd61.jpg
4d6aa126-7a70-f1ed.jpg


Sent from my MB525 using Tapatalk
 
Etter at den har sittet på armen en dag ser jeg veldig godt forskjellen:)Problemet er at jeg tydligvis er allergisk mot bronse,da jeg blir grønn på håndleddet:(Hvis ikke dette gir seg vurderer jeg salg evt bytte av klokken da jeg ikke kan bruke den.........
Hørte jeg kunne bruke blank neglelakk men vil ikke grise til klokken.
Sinnsykt irriterende,meningsløst og eie noe jeg ikke kan bruke.
 
Etter at den har sittet på armen en dag ser jeg veldig godt forskjellen:)Problemet er at jeg tydligvis er allergisk mot bronse,da jeg blir grønn på håndleddet:(Hvis ikke dette gir seg vurderer jeg salg evt bytte av klokken da jeg ikke kan bruke den.........
Hørte jeg kunne bruke blank neglelakk men vil ikke grise til klokken.
Sinnsykt irriterende,meningsløst og eie noe jeg ikke kan bruke.

Tror ikke du er allergisk. Det er helt normalt at bronse vil sverte litt, og da i denne grønnfargen.
 
Etter at den har sittet på armen en dag ser jeg veldig godt forskjellen:)Problemet er at jeg tydligvis er allergisk mot bronse,da jeg blir grønn på håndleddet:(Hvis ikke dette gir seg vurderer jeg salg evt bytte av klokken da jeg ikke kan bruke den.........
Hørte jeg kunne bruke blank neglelakk men vil ikke grise til klokken.
Sinnsykt irriterende,meningsløst og eie noe jeg ikke kan bruke.

Hehe, beklager men kan ikke annet enn å le. Sikker på at klokken er ekte? Fake Helson i 100% kobber? Lukter det grevling av den også?