Here we go!

Gratulerer, jay! Helt nydelig.

Send meg en PM hvis du vil selge bezelen. Tror den hadde gjort seg på min poor mans sub... :)

Gratulerer! Den kan det ikke være mange av her i landet. Jeg tror det snart er på tide med et nytt lokalt GTG så vi andre også kan få klå litt. :)

Heftig!

Jeg ønsker meg et lumeshot i halvskyggen, blått på blått. Etter all den ventingen foran scenekanten bør vi få show :D

Ja, og jeg ønsker meg noen macroshots av bezelen. Gjerne med perla.:D;)

Gratulerer! Den kan det ikke være mange av her i landet. Jeg tror det snart er på tide med et nytt lokalt GTG så vi andre også kan få klå litt. :)

Bifalles.:D Har tenkt på at det har gått altfor lang tid siden sist allerede.:cool:

Grattis grattis! Uvirkelig klokke. Rå!

230g gull rundt håndleddet er IKKE til å kimse av :)

PS!
Du hadde fått en kasse inneholdende 37,5kg med Seiko Monsters for prisen av denne :D

Slit den med helsa, så de sier!

GTG må vi få til, folkens :) Kanskje noen andre kan ta seg av planlegginga denne gangen?

Flere bilder kommer også, men ikke i dag.

Gratulerer med dagen og et episk ur.
Med 200gram på lanken merker du nok at den er der

Takk for det! Ja, den merkes på håndleddet. Den (nokså) nøyaktige vekten er 230 gram. Har ikke hatt så tung klokke før.

gratulerer så meget. akkurat nå sitter jeg med din gamle explorer på armen, klar til å plukke nye smuler fra rolexkongen! anyday, anytime....

Grattis med rå klokke!

Må jo føles som du bærer på verdens største hemmelighet når du går med denne klokken blandt uvitende mennesker?

Gratulerer med nye beater! Alltid kjekt å ha en klokke en kan ta på når en skal grave i hagen eller rydde stein ;)
På den seriøse siden, fy for et nydelig ur! Hvitt gull har et eget skinn og blåfargen er bare sexy. Virkelig et ur som skiller seg ut! Tipper du må vente lenge me å møte noen med samme klokken på armen :)
Flere bilder og gjerne en review!

Fantastisk klokke!! Gratulerer så mye!! Var du i tvil om hvilken farge du skulle gå for (gult eller hvitt gull)?

Takk igjen for gratulasjoner :)

Grattis med rå klokke!

Må jo føles som du bærer på verdens største hemmelighet når du går med denne klokken blandt uvitende mennesker?

Jeg liker følelsen ;)

Gratulerer med nye beater! Alltid kjekt å ha en klokke en kan ta på når en skal grave i hagen eller rydde stein ;)
På den seriøse siden, fy for et nydelig ur! Hvitt gull har et eget skinn og blåfargen er bare sexy. Virkelig et ur som skiller seg ut! Tipper du må vente lenge me å møte noen med samme klokken på armen :)
Flere bilder og gjerne en review!

Ja, denne blir beateren fremover :p Skal legge ny platting utenfor, så det skal bæres stein og legges fyllmasse og det som verre er :)

Fantastisk klokke!! Gratulerer så mye!! Var du i tvil om hvilken farge du skulle gå for (gult eller hvitt gull)?

Nei, det var jeg aldri i tvil om! Men, skal innrømme at jeg siklet litt på en GMT-Master IIc i gult gull :)

Jeg må bare slutte meg til gratulantene. Fantastisk klokke. Men for all del, ikke la kona få vite at den ikke er i stål. Hun kunne komme til å smelte den om. :D

Til lykke!

Nå er det bare å få den på nylon så fort som mulig, så du unngår senebetennelse i venstrearmen. :)

Grattis jayeff!
Dette var virkelig innfrielse av akkumulerte forventninger - og mer enn det også!
Dine unboxingserier er jo i en klasse for seg, og når du topper disse med denne unike godsaken, så er det bare gi seg hen i hyllesten!

Dette er virkelig noe å møte våren med (og alle påfølgende årstider, selvsagt!)
:D