Hi-Fi tråden

Jeg kjører for tiden med et enkelt oppsett med Bauer platespiller, Puffin riaa, Yamaha effektforsterker og PMC høyttalere.

Skal over på aktiv drift igjen med Groundsound og en Valvet effektforsterker som skal drive Radian 950 driver med Truextent beryllium membran i TAD klonehorn og Yamahaen som driver bassystemet. 2x12" 18Sound og 2x15"JBL i hver kasse.
H.R på Jessheim står for design og mekking av kasser.

Etterhvert blir det nye og større platehyller og kanskje et nytt rom på sikt.

midlertidig.jpeg

I TV stuen har vi RegaJupiter cd spiller/Naim NAC72/180/SNAPS på Totem Arro høyttalere. Kommer nok en liten REL T5x her etterhvert. Og en fjong Phonosophie P3 platespiller med Naim Aro arm som jeg har stående.

Jeg kjører for tiden med et enkelt oppsett med Bauer platespiller, Puffin riaa, Yamaha effektforsterker og PMC høyttalere.

Skal over på aktiv drift igjen med Groundsound og en Valvet effektforsterker som skal drive Radian 950 driver med Truextent beryllium membran i TAD klonehorn og Yamahaen som driver bassystemet. 2x12" 18Sound og 2x15"JBL i hver kasse.
H.R på Jessheim står for design og mekking av kasser.

Etterhvert blir det nye og større platehyller og kanskje et nytt rom på sikt.

Vis vedlegg 272786

I TV stuen har vi RegaJupiter cd spiller/Naim NAC72/180/SNAPS på Totem Arro høyttalere. Kommer nok en liten REL T5x her etterhvert. Og en fjong Phonosophie P3 platespiller med Naim Aro arm som jeg har stående.
Ser ut som vi har samme høyttalere. Hva synes du?

jeg opplever veldig fint og bredt stereobilde og har litt toe in. Synes de kan stå nærmere bakvegg når jeg tilter de inn litt

Synes de spiller veldig bra til å være konvensjonelle kjøpehøyttalere til 50k. Flott tonalitet og så ser de bra ut. Responderer bra på bedre elektronikk. Finfin finish. I tillegg går de ganske dypt. Alt i alt er jeg godt føynøyd.

Før disse hadde jeg en treplate (åpen baffel) med to 15" og et horn på toppen. Vrient å sammenligne med disse.

• Liker
Reaksjoner: Entropy
For å rydde opp i ledninger enda mer, kjøp en kabelkanal på Biltema, Power e.l. så samler du alle i senter fra TVen og ned til benken.

Typ sånn, men ville kanskje valgt svart til ditt oppsett @kvasbo
5B43BDBA-2C22-4A10-95C3-8DA41BE7EB7C.jpeg

Enten borer jeg hull, eller så blir det å kjøpe clic sin egen kanal spesiallaget til benken.

Enten borer jeg hull, eller så blir det å kjøpe clic sin egen kanal spesiallaget til benken.
Oppfattet det som kjellerstue uten de mulighetene. Kan du skjule det i veggen så er det penest så klart! Har gjort det samme selv, har gipsvegg med innvendig kanal.

• Liker
Reaksjoner: Entropy
Det er sjelden enkelt å borre hull oppe og nede for å trekke kabler . En list av et slag er stort sett alltid lettast. Kjøper du en sånn i metall så kan du berre kjøpe lakk med samme fargekode som veggen og voila så er den vekke .

Eg kjøpte forresten et par pent brukte pylon diamond 28 her tidligere som sammen med min arcam alpha 10 og bell canto 1,5dac fungerer ypperlig til sitt bruk . Vi har gått for tv i heile 24" så spørs om det ikkje blir gått for en meir moderat størrelse no når vi skal flytte i større hus .
IMG_20220109_194448.jpg