Kult hvor mye den senterhøyttaleren vokste av at du dro av trekket!
https://www.kvalsvoll.com/ er neste stegRommet hadde kledd Sonos Faber Sonetto Center II og Sonos Faber Sonetto III gulvstående høyttalere i valnøtt @kvasbo
Ser ut som vi har samme høyttalere. Hva synes du?Jeg kjører for tiden med et enkelt oppsett med Bauer platespiller, Puffin riaa, Yamaha effektforsterker og PMC høyttalere.
Skal over på aktiv drift igjen med Groundsound og en Valvet effektforsterker som skal drive Radian 950 driver med Truextent beryllium membran i TAD klonehorn og Yamahaen som driver bassystemet. 2x12" 18Sound og 2x15"JBL i hver kasse.
H.R på Jessheim står for design og mekking av kasser.
Etterhvert blir det nye og større platehyller og kanskje et nytt rom på sikt.
Vis vedlegg 272786
I TV stuen har vi RegaJupiter cd spiller/Naim NAC72/180/SNAPS på Totem Arro høyttalere. Kommer nok en liten REL T5x her etterhvert. Og en fjong Phonosophie P3 platespiller med Naim Aro arm som jeg har stående.
Trepanel. Da border man to hull og trekkerFor å rydde opp i ledninger enda mer, kjøp en kabelkanal på Biltema, Power e.l. så samler du alle i senter fra TVen og ned til benken.
Typ sånn, men ville kanskje valgt svart til ditt oppsett @kvasbo
Vis vedlegg 276195
Oppfattet det som kjellerstue uten de mulighetene. Kan du skjule det i veggen så er det penest så klart! Har gjort det samme selv, har gipsvegg med innvendig kanal.Enten borer jeg hull, eller så blir det å kjøpe clic sin egen kanal spesiallaget til benken.